Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke alltid det er hensiktsmessig å løpe rundt etter alt og alle i tide og i utide. Berbatov jobber nok for lite, ja. Men det går ann å jobbe for mye bakover også dersom du er spiss. Rooney har f.eks. i perioder gjort dette. Et av problemene i dag var at Berbatov fallt for langt tilbake på banen og ikke ble en trussel for Arsenal.

Lenke til kommentar
Fy faen, så elendig Neville og Berbatov er. Berbatov er altfor lat og er en klossmajor uten like.

Berbatov har noen glimt med elegant teknikk, men for det meste så er han en standard spiller. Irriterer meg at United ikke kjøpte Benzema eller Huntelaar.

Si meg, har du sett noen av de andre kampene Berbatov har spilt for oss? Latterlig å slakte han etter EN dårlig kamp.

En dårlig kamp?

 

Da har du sett maks to kamper av han. Han var elendig mot Celtic også. Han løper jo ikke. Greit at han har god teknikk, men han får faen meg løpe som alle andre.

Jeg er faktisk positivt overrasket over innsatsen til Berbatov. I dag så jeg minst en gang at han var nede og hjalp til i forsvar. Han har løpt mye mer for oss enn for Tottenham, så jeg er i hvertfall fornøyd. Det var kanskje fordi jeg var innnstilt på at han ikke var på samme nivå som Rooney eller Tevez når det gjalt arbeidsmoral. Det syns jeg flere burde innse, og jeg sikter ikke bare til deg Raste, at Rooney/Tevez er enestående på akkurat det. Få spisser i verden jobber like mye som dem. Dessuten ble Berbatov kjøpt inn for å være helt på topp, nesten som en spydspiss, og da skal en ikke løpe for langt bakover på banen.

 

Berbatov er en målscorer av rang. Han scorer på returer, og ligger å lurer på offsidegrensen, slik harn skal gjøre. Han har teknikk ut av en annen verden, og fotballhodet hans er genialt. Jeg er superfornøyd over at vi valgte å kjøpe akkurat han, da han er en av verdens beste spisser. Det er ikke Huntelaar f. eks. og Benzema var ikke aktuell siden han signerte en ny kontrakt med Lyon i sommer.

Lenke til kommentar
Men først og fremst, hvorfor spilte dem med Neville i over 70 minutter? Skandale!

 

Fordi Arsenal angrep oss, da trenger vi en spiller som er defangsivt god. Rafael kom inn når Arsenal satte inn defangsive spillere. Rafael er veldig god offangsivt.

Men Rafael var bedre defangsivt enn han i dag

 

Er ikke så sikker på det. Rafael hadde ingen god kamp mot Celtic og etter at han kom inn var ikke Arsenal så farlige fremover. Bortsett fra de siste minuttene da vi bare måtte ta store sjangser.

Lenke til kommentar

Nok en skuffende bortekamp :no: 3 kamper borte mot topplagene har gitt 1 poeng, det er 3 mindre enn forrige sesong, og det lover ikke bra. Forsvaret var langt under pari, og denne kampen viser at Neville bør henvises til benken eller tribunen heretter. Ferguson bør også stramme opp Berbatov, det går an å vise LITT innsatsvilje.

Lenke til kommentar
Fy faen, jeg elsker Rafael. Han vinner jo absolutt alt. Vant hodedueller mot Arsenals sterke hodespillere osv.

+ at han gjorde gode taklinger, leste spille bra og bidro bra i angrep. Han var den eneste på banen i dag som presterte.

 

Faen jeg er skuffa :hrm:

 

De eneste som ikke presterte var midtforsvaret. Rio spilte en veldig dårlig kamp. Det kosta oss minst et mål i dag. Jeg synes kanksje det er på tide Evans får prøve seg litt.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...