Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arsenal ble snytt for en tydeligere straffe, så vi kan alle spare oss dommerklagene. Faktum er at vi ikke er like gode for i fjor. Det virker som flere av spillerne har redusert innsatsnivået et par hakk og at suksessen fra i fjor har gått til hodet på de. For andre gang har Ferguson unnlatt å se disse tegnene etter en jubelsesong, det er én for mye.

Lenke til kommentar
Fy faen, så elendig Neville og Berbatov er. Berbatov er altfor lat og er en klossmajor uten like.

Berbatov har noen glimt med elegant teknikk, men for det meste så er han en standard spiller. Irriterer meg at United ikke kjøpte Benzema eller Huntelaar.

Berbatov har vært veldig god siden han kom. I dag var han ikke god, men mange var ikke gode i dag. Du klikker alltid i vinkel på irrelevante ting etter dårlige kamper.

Lenke til kommentar
Fy faen, så elendig Neville og Berbatov er. Berbatov er altfor lat og er en klossmajor uten like.

Berbatov har noen glimt med elegant teknikk, men for det meste så er han en standard spiller. Irriterer meg at United ikke kjøpte Benzema eller Huntelaar.

Berbatov har vært veldig god siden han kom. I dag var han ikke god, men mange var ikke gode i dag. Du klikker alltid i vinkel på irrelevante ting etter dårlige kamper.

Han har absolutt ikke vært like god som han var i Tottenham. Om du sier det, så må du være Berba fanboy.

Berbatov har en dårlig innstilling, han er lat ikke minst. Vedder på at han løp maks 2000 meter i denne kampen.

 

Det positive var at Rafael scorte, digger han gutten.

 

Men jeg mener Neville var mye mere elendig enn Berbatov, det er skam at dem spilte med han så lenge. SÅ ut som Bambi på glattisen.

Lenke til kommentar
Fy faen, så elendig Neville og Berbatov er. Berbatov er altfor lat og er en klossmajor uten like.

Berbatov har noen glimt med elegant teknikk, men for det meste så er han en standard spiller. Irriterer meg at United ikke kjøpte Benzema eller Huntelaar.

Si meg, har du sett noen av de andre kampene Berbatov har spilt for oss? Latterlig å slakte han etter EN dårlig kamp.

Lenke til kommentar
Berbatov er latterlig. Hvis han ikke begynner å løpe/jobbe snart, håper jeg Ferguson setter han på benken. Det må være ganske synd for Tevez å være på benken. Han jobber i hvertfall 10000 ganger mer enn Berba...

 

Vi viste da hvilken spilletype Berbatov var før vi kjøpte han.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Fy faen, så elendig Neville og Berbatov er. Berbatov er altfor lat og er en klossmajor uten like.

Berbatov har noen glimt med elegant teknikk, men for det meste så er han en standard spiller. Irriterer meg at United ikke kjøpte Benzema eller Huntelaar.

Si meg, har du sett noen av de andre kampene Berbatov har spilt for oss? Latterlig å slakte han etter EN dårlig kamp.

En dårlig kamp?

 

Da har du sett maks to kamper av han. Han var elendig mot Celtic også. Han løper jo ikke. Greit at han har god teknikk, men han får faen meg løpe som alle andre.

Lenke til kommentar
Fy faen, så elendig Neville og Berbatov er. Berbatov er altfor lat og er en klossmajor uten like.

Berbatov har noen glimt med elegant teknikk, men for det meste så er han en standard spiller. Irriterer meg at United ikke kjøpte Benzema eller Huntelaar.

Si meg, har du sett noen av de andre kampene Berbatov har spilt for oss? Latterlig å slakte han etter EN dårlig kamp.

Saken er at han ikke jobber mye. Det han gjorde mot West Ham var herlig, og han har hatt et par gode mål, men han gidder ikke jobbe. Han er den lateste idioten jeg har sett på en fotballbane. Håper Tevez får starte fra nå av.

Lenke til kommentar
Berbatov har vært god for oss og gjør mye bra, men enkelte ganger er det utrolig frustrerende å se på at han faktisk ikke gidder.

Det er nettopp det jeg sier, og det kan ikke være gøy for lagspillerne som ser at han løper 1 meter hvert 10 minutt.

Han har veldig god teknikk, og gjør mye bra.

 

Fy faen, så elendig Neville og Berbatov er. Berbatov er altfor lat og er en klossmajor uten like.

Berbatov har noen glimt med elegant teknikk, men for det meste så er han en standard spiller. Irriterer meg at United ikke kjøpte Benzema eller Huntelaar.

Si meg, har du sett noen av de andre kampene Berbatov har spilt for oss? Latterlig å slakte han etter EN dårlig kamp.

Saken er at han ikke jobber mye. Det han gjorde mot West Ham var herlig, og han har hatt et par gode mål, men han gidder ikke jobbe. Han er den lateste idioten jeg har sett på en fotballbane. Håper Tevez får starte fra nå av.

Det sa bestefaren min å, 300 millioner for en som ikke gidder å løpe. Han sier at det er helt utrolig at han får spille så mye.

 

Jeg mener vi må bruke Tevez mer. For dette så langt ser ikke positivt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...