Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ballen helt ute ved dødlinjen på motstanderens banehalvdel, har en forsvarsspiller mellom seg selv og mål, og klarer på uforklarlig vis å få ballen rundt forsvarsspilleren og går rundt på andre siden og sentrer til Ronaldo som bare kan putte ballen i mål.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faen, ALLE herjer med West Ham i dag, og så sender de selvfølgelig ikke kampen!

Typisk slike kamper som varmer innerst i sjela! Skal se om jeg får til de streaminggreiene nå.

Skrevet
Fikk ballen helt ute ved dødlinjen på motstanderens banehalvdel, har en forsvarsspiller mellom seg selv og mål, og klarer på uforklarlig vis å få ballen rundt forsvarsspilleren og går rundt på andre siden og sentrer til Ronaldo som bare kan putte ballen i mål.

Det må sees. Ord kan ikke beskrive. Det var en 100% hvertfall. En ape kunne scora på pasningen fra Berba. Alt var perfekt.. Han har så rå stil.. Jeg elsker han :love:

Et vilt angrep nå forresten. Sitter med 3 dataer på 3 forskjellige streams nå. Helsikes lag!!!

Skrevet

Det må sees. Ord kan ikke beskrive. Det var en 100% hvertfall. En ape kunne scora på pasningen fra Berba. Alt var perfekt.. Han har så rå stil.. Jeg elsker han :love:

Et vilt angrep nå forresten. Sitter med 3 dataer på 3 forskjellige streams nå. Helsikes lag!!!

Enig, ord gir ingen god beskrivelse, men han spurte, så jeg gjorde så godt jeg kunne :p

Skrevet
Hvordan går det med United? Hvem styrer? :)

United dominerer. Leder 2-0 og West Ham kaster ballen bort 5 sekunder etter de får den hver eneste gang.

Skrevet (endret)
Hvor får man tak i sopcast????

Du må laste det ned fra myp2p.eu, men det tar litt tid. Ville heller fortsatt med å se på den Ustream-tingen hvis jeg var deg.

Eller, det er jo selvfølgelig helt opp til deg :)

Endret av Aye
Skrevet
Du må laste det ned fra myp2p.eu, men det tar litt tid. Ville heller fortsatt med å se på den Ustream-tingen hvis jeg var deg.

Tar tid? Det tar omtrent 2 sekunder å laste ned, også trykke "Yes" hele veien - Skjønner ikke hva som tar tid da? :)

Men sopcast er sjeldent laggfritt det heller ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...