Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg fikk gåsehud laaaaaaaaaaangt oppover ryggen da Ronaldo fikk Jubebrøl fra samtlige United supportere er ikke noe å legge skjul på :D

Det var rett å slett et helt nytt United lag som presterte både før å etter pause i forhold til Looooooserp. kampen

 

Ja dere hørte Riktig: Viva Ronaldo, å det fortjener han fullt ut :D !

selv om det ble sunget Viva john terry før Ron kom på banen.

Endret av Uncle_2Fast4You
Lenke til kommentar
At jeg fikk gåsehud laaaaaaaaaaangt oppover ryggen da Ronaldo fikk Jubebrøl fra samtlige United supportere er ikke noe å legge skjul på :D

Det var rett å slett et helt nytt United lag som presterte både før å etter pause i forhold til Looooooserp. kampen

 

Ja dere hørte Riktig: Viva Ronaldo, å det fortjener han fullt ut :D !

selv om det ble sunget Viva john terry før Ron kom på banen.

 

Jeg er veldig glad for at han er velkommen. Han fortjener bedre enn å bli forhatt.

Lenke til kommentar
I natt skal jeg ha våte drømmer om Carlos. Ingen tvil om hvem som sto bak vår suksess de siste årene.

For noe tull da, er spilt knappe 4 kamper i Premier League, vi møtte idag det beste defensive laget i Primera. Dommedagsprofetier var det mange av ifjor på denne tiden også, ting snur seg. Å er det en tid det er tilgitt å ikke være på topp så er det i starten. I tillegg har vi hatt nok av skader. Jeg ser ingen andre som kan matche Chelsea i år, så dette snur seg.

Lenke til kommentar
I natt skal jeg ha våte drømmer om Carlos. Ingen tvil om hvem som sto bak vår suksess de siste årene.

For noe tull da, er spilt knappe 4 kamper i Premier League, vi møtte idag det beste defensive laget i Primera. Dommedagsprofetier var det mange av ifjor på denne tiden også, ting snur seg. Å er det en tid det er tilgitt å ikke være på topp så er det i starten. I tillegg har vi hatt nok av skader. Jeg ser ingen andre som kan matche Chelsea i år, så dette snur seg.

Helt enig her, men iforhold til i fjor, da hadde også Chelsea en dårlig start - hadde de fått en brukbar start hadde sesongen sett helt annerledes ut. :)

Lenke til kommentar
Ronaldo-situasjonen handler om det beste for klubben. Vi bør ta han i mot på en god måte, han er fortsatt United-spiller og han er per dags dato utrolig viktig for klubben. Hvis vi buer og bråker og bare lager kaos har det ingen annen virkning enn at det skaper en utrolig dårlig stemning rundt klubben. Dette medfører at fokuset blir på alt annet enn banen, noe som aldri er positivt. Jeg sier ikke at jeg eller noen andre har eller bør tilgi Ronaldo, men vi må tenke litt rasjonelt. Om det beste for klubben er at han er der eller ikke er ene og alene Fergusons valg, vi kan ikke annet enn å stole på at sjefen selv har kontroll.

Er so einig, so einig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...