Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå som united.no har fått inn tredjedrakten og CL-trykk, har jeg tenkt å bestille snart. Spørsmålet er hvem jeg skal ha bakpå. Det står mellom Scholes, Anderson, Vidic eller Carrick. Hvem ville dere hatt på drakten?

 

Vidic, definitivt. Genial fotballspiller. Carrick ville jeg hatt som andrevalg. Anderson begynner allerede å bli litt oppbrukt (ja, faktisk!), går mange slike drakter om dagen.

 

Forøvrig er det morsomt å se hvor dårlig Liverpool spilte i dag. Storkoser meg nå som supporterne deres endelig er nede på jorda igjen, selv om noen bitre sjeler kommer til å leve utrolig lenge på 2-1 resultatet forrige helg. Et sjeldent lys i en mørk suppporter-tilværelse. :)

Lenke til kommentar
Nå som united.no har fått inn tredjedrakten og CL-trykk, har jeg tenkt å bestille snart. Spørsmålet er hvem jeg skal ha bakpå. Det står mellom Scholes, Anderson, Vidic eller Carrick. Hvem ville dere hatt på drakten?

Vidic, definitivt. Genial fotballspiller. Carrick ville jeg hatt som andrevalg. Anderson begynner allerede å bli litt oppbrukt (ja, faktisk!), går mange slike drakter om dagen.

Tenker litt på Vidic jeg også. Har Rio på bortedrakten i fjor, vet ikke om det taler for å kjøpe med Vidic bakpå eller ikke. Men en genial fotballspiller er han så definitivt :)

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Nå som united.no har fått inn tredjedrakten og CL-trykk, har jeg tenkt å bestille snart. Spørsmålet er hvem jeg skal ha bakpå. Det står mellom Scholes, Anderson, Vidic eller Carrick. Hvem ville dere hatt på drakten?

 

Velg noe orginalt da. En reservelags spiller eller noe :)

Hvorfor i all verden skal man være orginal? Jeg mener favoritt-spilleren skal være der. Men om man skal være litt orginal er det vel ikke mange som har Ferdinand bakpå.

 

Gruer meg forresten som faen til i morgen, har liten tro.

Lenke til kommentar
Nå som united.no har fått inn tredjedrakten og CL-trykk, har jeg tenkt å bestille snart. Spørsmålet er hvem jeg skal ha bakpå. Det står mellom Scholes, Anderson, Vidic eller Carrick. Hvem ville dere hatt på drakten?

 

Velg noe orginalt da. En reservelags spiller eller noe :)

Hvorfor i all verden skal man være orginal? Jeg mener favoritt-spilleren skal være der. Men om man skal være litt orginal er det vel ikke mange som har Ferdinand bakpå.

 

Gruer meg forresten som faen til i morgen, har liten tro.

 

Men det virker som om dere har flere drakter. Jeg synest det hadde vert litt morro om ikke de samme navnene gikk igjen.

 

Gruer du deg til en Manchester United kamp?

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Nå som united.no har fått inn tredjedrakten og CL-trykk, har jeg tenkt å bestille snart. Spørsmålet er hvem jeg skal ha bakpå. Det står mellom Scholes, Anderson, Vidic eller Carrick. Hvem ville dere hatt på drakten?

 

Jeg har den røde med Nani, Sorte (borte drakt i fjor) med Anderson og den hvite med Ferdinand.

 

Vurderer å kjøpe den blå med enten Carrick eller Berbatov =)

Lenke til kommentar

Har samme følelsen nå Giallorossi. Nettopp ferdig å se Arsenal, og selvom de hadde litt flaks med førstemålet (viktigste målet i kampen) så fortjente de seieren. Har ingen god følelse men har troa. Tror ikke jeg får sove så mye i natt, er alltid sånn naten før store kamper. Husker CL finalen og Wigan kampen i fjor, nettene før var hard times. Jeg gleder meg og gruer meg, fordi når kampen er i gang, så føler jeg alltid at vi kan and skal vinne. Come on you Red Devils :devil:

Lenke til kommentar
Hva med å legge bort disse planene om å vinne PL og prøve å nyte hver kamp i stedet. Jeg synest det er så forstyrrende for fokuset.

Jeg gjør allitd det ihvertfall, men det er også viktig å ha Tabellen i bakhodet - vi har startet forbausende dårlig, jeg trodde vi hadde lært ifra fjor året (Og den starten), i år blir det ikke like "lett" å forbedre en dårlig sesongstart.

Men dette kommer seg (Som jeg har sagt før). :)

Lenke til kommentar
Hva med å legge bort disse planene om å vinne PL og prøve å nyte hver kamp i stedet. Jeg synest det er så forstyrrende for fokuset.

Jeg gjør allitd det ihvertfall, men det er også viktig å ha Tabellen i bakhodet - vi har startet forbausende dårlig, jeg trodde vi hadde lært ifra fjor året (Og den starten), i år blir det ikke like "lett" å forbedre en dårlig sesongstart.

Men dette kommer seg (Som jeg har sagt før). :)

 

Jeg ser aldri på tabellen før Oktober minst. Den kommer til å forandre seg så mye at jeg ikke helt ser vitsen. Dessuten så har jeg ikke så høye krav som noen virker å ha. Jeg er godt fornøyd med 3 plassen jeg. Det er ikke noe must for meg å vinne ligaen.

 

Jeg synest det er veldig merkelig når supportere av klubben gruer seg til en kamp. Da er noe feil mener jeg. "Må slå Chelsea". Hvorfor det? Det hadde vert fantastisk artig å gjøre det men vi må ikke.

 

Vel, det er nå bare min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...