Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig deppa pga. straffesituasjonene og at Evans bommer der, han må score der dessverre. Jaja, tror nok vi er med videre uansett, tror vi taper på El Madrigal, vinner mot Aalborg hjemme og borte, uavgjort/tap på Celtic Park og seier/uavgjort mot Celtic på OT. Tror det blir nok :)

Hvordan i all verden skal vi tape mot dette laget? United har stålkontroll sentralt uten Carrick og Scholes. Defensivt får de sjanser kun grunnet ubalanse og en feilpasning. Ellers er det eneste de kunne godt forsvar mot et rustent United lag, i tillegg til en evinnelig klagen til dommer.

 

Ellers visste United gode takter idag, håper det bedrer seg enda mer på Brua. Slik at vi kan få oss et raid der, selv om jeg har liten tro på det.

Lenke til kommentar
Veldig deppa pga. straffesituasjonene og at Evans bommer der, han må score der dessverre. Jaja, tror nok vi er med videre uansett, tror vi taper på El Madrigal, vinner mot Aalborg hjemme og borte, uavgjort/tap på Celtic Park og seier/uavgjort mot Celtic på OT. Tror det blir nok :)

Hvordan i all verden skal vi tape mot dette laget? United har stålkontroll sentralt uten Carrick og Scholes. Defensivt får de sjanser kun grunnet ubalanse og en feilpasning. Ellers er det eneste de kunne godt forsvar mot et rustent United lag, i tillegg til en evinnelig klagen til dommer.

 

Ellers visste United gode takter idag, håper det bedrer seg enda mer på Brua. Slik at vi kan få oss et raid der, selv om jeg har liten tro på det.

Stålkontroll hadde vi vel ikke, men vi hadde definitivt fortjent 3 poeng i dag føler jeg. Villarreal er på ingen måte et drittlag. :)

Lenke til kommentar
Har du sett kampen? For en ikke-united fan må dette vært en kanon kamp...

 

Vedder på at du leser VG Live og henger her på diskusjon...

En kanon-kamp er vel å ta i? :p Jeg sovna nemlig .. Kanskje fordi jeg er ganske trøtt da, ikke bare pga av kampen! :p

 

Leggetid er vel etter barne TV?

Endret av Rexacurz
Lenke til kommentar
Ja forrige sesong var nesten samme, MEN vi klarte å grinde 1-0 mot Roma selvom vi hadde litt flaks på slutten mot de og alt. Her fikk vi bare ett poeng og har TAPT mot Pool, litt forskjellig.

 

Vi har dobbelt så mange poeng etter de første 3 kampene denne sesongen. Anfield er alltid vanskelig

Det kan godt være sant, men det er samme "problem" som i fjor - vi sliter med å komme igang. Og det laget som fulgte oss til døra i fjor, hadde "like" dårlig form som oss i starten men kom etterhvert. Tror neppe Chelsea får en slik periode i år, desverre. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...