Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg vet hva du mener Limberbatov. Vi har tross alt vunnet ligaen to år på rad, har bare lyst at Utd skal gjøre det bra hver kamp jeg ser nå. Er ikke så bekymret over hele tabellen og sånt akkurat nå, har faktisk mest lyst på FA Cupen i år. Altfor lenge siden sist. :shrug:

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi skal ikke bli overkjørt av Chelsea, nei, det er sant. Jeg mener å huske at når det var 1-1 på brua i fjor, så kom Ronaldo innpå og var gjennom alene og var blåst offside. Reprisen viste at han var vel onside og formen Ronaldo var i, så hadde det vært mål regner jeg med. Så ja, vi kunne kanskje vunnet den kampen. Man vet aldri, det kan jo alltid hende Chelsea har en dårlig dag.

Lenke til kommentar

Halla, tilbake etter suspensjon jeg også. Mitt andre røde kort iløpet kort tid :p Tøff start på sesongen gett....

 

Skuffende resultat og delvis spill i midtuka. Greit nok at spanjolene er gode bakover på banen, men jeg liker dårlig at vi er lite effektive i år igjen. Rooney bør snart finne veien til nettmaskene...

 

Forventer en god forestilling i mårra. En ny "Liverpool-kamp-innsats" ser jeg på som helt uaktuellt. Da må virkelig SAF svare for seg. Ingen bør være fredet, ei heller i vår klubb.

 

Men husk, selv om vi skulle tape i mårra: Et par strake seiere og vi er der oppe igjen. It's a long way to next may.

Lenke til kommentar

Herregud, noen mods tror jo dem er FBI.

 

HÅper jeg ikke blir banned av den der setningen der.

 

 

Har en god følelse til imorgen, men man vet aldri. Er også nervøs, for man vet jo hvordan Pool kampen endte. Forferdelig forestilling.

 

Kampen mot Villarreal var jo mere positiv, men ingen scoringer som er ganske så utrolig.

Lenke til kommentar
Altså, vi må sette krav til vårt lag, vi driver verken veldedighet eller kosefotball - det er tross alt et lag som har kostet oss flere milliarder til sammen.

Å kreve PL tror jeg ingen virkelig gjør, men å være med i kampen er å forvente av det laget vi har, disponibelt.

 

Det er mange gode lag og jeg synest det er helt sykt av vi har klart å konkurere med Chelsea. Såklart hadde det vert fantastisk å vinne noe, men det er ekstremt vanskelig, og å vinne PL tre ganger på rad er over tre ganger så vanskelig. En tropp av høy verdi betyr ikke at vi vinner noe.

 

FA cupen hadde vert fantastisk. Vil heller vinne den enn CL i år.

 

Jeg har bare en følelse av at resultatene blir viktigere enn klubben. En supporter skal stå bak klubben og støtter den uavhengig av resultater. Jeg fikk ikke den følelsen etter scouser kampen.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Han sa det og du hører det fra meg nå også på nesten samme måte. Jeg har veldig lyst å vinne FA Cupen igjen, føler at tradisjonen blir mistet. Vi er en stor klubb i ENGLAND først og fremst, og skal vinne den cupen. Skal ikke være 4-5 år der vi ikke har vunnet det. Selvfølgelig har CL mer verdi, men FA Cupen er tradisjonen.

Lenke til kommentar
Herregud, noen mods tror jo dem er FBI.

 

HÅper jeg ikke blir banned av den der setningen der.

 

 

Har en god følelse til imorgen, men man vet aldri. Er også nervøs, for man vet jo hvordan Pool kampen endte. Forferdelig forestilling.

 

Kampen mot Villarreal var jo mere positiv, men ingen scoringer som er ganske så utrolig.

Ville nok passa på litt mer hva jeg hadde sagt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...