Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Unnskyld, er ikke alltid like enkelt å følge med... men er et brennhet og aktuelt tema da :)

 

Hva med ny hovedsponsor? vil det være en mulighet? fly emirates ? ^^

Om AIG går konk, så merker ingen visst vi skifter til AEG?
Lenke til kommentar
Vi får jo en dårlig start da, som kan være vanskelig å ta igjen.

'

Det er sant. Selvfølgelig kan det virke dumt å snakke om gullet allerede nå, men hvis dere taper på brua, så får dere en tøff jobb foran dere. Chelski er så sterke i år at jeg tror ikke de gir i fra seg altfor mange poeng.

 

Hadde vert skikkelig morro å blitt avskrevet i September :)

Lenke til kommentar
Unnskyld, er ikke alltid like enkelt å følge med... men er et brennhet og aktuelt tema da :)

 

Hva med ny hovedsponsor? vil det være en mulighet? fly emirates ? ^^

Om AIG går konk, så merker ingen visst vi skifter til AEG?

Hahaha, den lo jeg faktisk ganske bra av :p

Men synd visst vi mister AIG, mange penger, og det ser jævla bra ut, enkel og minimalistisk logo :)

Lenke til kommentar
Får litt frysninger med tanke på hva Berbatov og Ronaldo kan utrette ilag! Gleder meg til i morgen!

http://www.manchestereveningnews.co.uk/spo...eak_for_carrick

 

Dimitar Berbatov was another absentee from Tuesday's training session ahead of the Champions League clash with Villarreal.

 

The Bulgarian striker took a knock at Anfield but did complete the full 90 minutes and was expected to be part of Ferguson's squad for their first Champions League game since beating Chelsea in a penalty shoot-out to lift the trophy in Moscow last May.

 

There has been no word on whether the 27-year-old has a chance of being fit, although Ferguson will no doubt hope he is.

 

 

Håper han spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...