Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HELVETE for en fullstendig MASSIVT irriterende stemme det var på han som driver og maser om at det er JUNAITED-KAMP I MÅÅRN PÅ TEVETRE...

 

Med trykk på hver jævla stavelse og "jeg er liksom-tøff"-stemme...HUFF!

Håper ikke han sa TV3, da er det mange som blir lurt...

 

Hehe, tenkte på det samme selv. Virker som de bruker premieklovnen på alle reklamer for storsatsingene til TV3/Viasat4. Noen ganger forundrer det meg hvor lav kvalitet det er på den kanalen, når man betaler for den og allting. Er en slags TV Norge klone sett bort ifra CL.

Lenke til kommentar
Canal+ er the shit ja :)

 

Giallorossi, må bare si, HAHAHA. Hva faen skjedde med Roma? :p

Næh, si det, det var ihvertfall nok et eksempel på at vi ikke gidder å spille.

I mitt "store" forsvar så kan jeg si at vi spilte med Cassetti som midtstopper (egentlig høyre/venstreBack, Host: Kant), og en litt småusikker Panucci.

 

Vi kommer tilbake - men det som har foregått de første 3 kampene er Ikke bra, vi burde vunnet mot Napoli der var vi også best, men mot palermo var vi bare jevngode, og i går så sie det vel seg selv.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor bry seg om de hadde gått under, tror du/dere virkelig at United hadde hatt problemer med å finne noen andre som ville ha navnet sitt på drakta?

 

Tviler jeg virkelig sterkt på...

 

 

Eneste forbanna dritten i kveld er at jeg MÅ jobbe overtid så jeg må vente til midt på natta før jeg får sett kampen, så jeg kommer til å fly rundt med et balltre på jobben i kveld og alle som starter en settning med "har du hørt resultatet i United ka..." da smeller det :devil:

Lenke til kommentar

Å få en så sterk avtale som United har med AIG er ganske vanskelig. Umulig er det nok ikke nei. Men stabilitet er uansett det beste. Selv om jeg enda drømmer om å kaste Glazer ut av klubben, slik at jeg med god samvittighet kan kjøpe drakter.

 

Håhå, var noen som ødela Roma kampen for meg ifjor akkurat når jeg slo på Tv'n. "Hvorfor gidder du se kampen når du vet United vant?"

Lenke til kommentar

Jeg har vært i samme jobben i 10 år så gutta på jobben vet at jeg tar opp kampen og skal se den senere på kvelden. Jeg sier også i fra at de skal holde kjeft så det går stort sett veldig greit :)

 

Tror det kun har skjedd en gang på de 10 årene at jeg har fått vite resultatet, selv om det er nok av folk som prøver å være morsome når kampen holder på...

Lenke til kommentar

Hender det renner inn meldinger her også, men jeg leser ikke meldinger fra en del personer frem til jeg har sett kampen heller så det problemet er også løst...

 

Samme jobb i ti år? Damn.

 

Trives man så trives man, gidder ikke å bytt jobb bare for å bytte :)

 

Edit:

 

Forresten,hvilke favorittspillere har denne trådens debattanter?

 

Favoritt #1: United, hvem som spiller i drakta er underordnet men Giggs og Scholes må nevnes hvis jeg skal nevne et par navn...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Hender det renner inn meldinger her også, men jeg leser ikke meldinger fra en del personer frem til jeg har sett kampen heller så det problemet er også løst...

Jeg må jo se hvem meldingen er fra, det er nok til å skjønne hva som er i gjæret. På lørdag hadde jeg f.eks 15meldinger når kampen var over, 12 av de fra idioter.

 

Samme jobb i ti år? Damn.

 

Trives man så trives man, gidder ikke å bytt jobb bare for å bytte :)

Sant nok, selv om jeg gjør det :)

Lenke til kommentar
Forresten,hvilke favorittspillere har denne trådens debattanter? :new_woot:

Egentlig de fleste, utenom Nani. Jeg hater riktignok ikke Nani, men jeg kan ikke si jeg liker fyren, og det røde kortet mot West Ham og innsatsen mot Zenit var vel toppen av isfjellet. Ronaldo derimot hater jeg.

 

Kan jo forsåvidt svare for Raste og Limberbatov også, slik at vi slipper å bruke poster på det: Det er Ronaldoboy<3 som er favoritten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...