Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vår beste midtbanespiller ute i over en måned. Woho.

 

Går og henger meg.

 

 

Det var aldri rødt kort til Terry uansett, så regnet med at det kom til å bli omgjort...

Det er ikke poenget. Jeg gleder meg til den dagen FA hadde gjort det samme for United.

 

Av det jeg husker så var det 05/06 sesongen da Ronaldo ble utvist for å ha filmet og senere i kampen sparket bort ballen. Vi klagde og FA fann ut at det første gule ikke var filming og det første gule ble strøket.

Lenke til kommentar

Utrolig at det var så ille med Carrick når Fergie sa bare at han var usikker til Villareal kampen. Jævlig sårende. Og det med Terry er så typisk, Terry er jo faen asslicker til FA. Tenker akkurat samme som Points; tror ikke vi hadde fått det trukket hvis det hadde vært Vidic for eksempel. Kapteinen av England og role model i landet kan jo ikke få FØRSTE direkte røde kortet av livet sitt, nei. Veldig dårlige nyheter å lese etter å ha kommet tilbake fra skolen gitt; Carrick og Vida (visste fra før av seff men bare nevner) ute og Terry får spille. Tror du får lov å henge deg Night.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ingenting i veien med den overskriften fra Dagbladet. Man skal være bra dum hvis man trodde at Rooney var ferdig i klubben etter den overskriften. Hvertfall hvis man frekventerer 3-4 fotballforum i timen og får med seg nyheter. Dessuten skjønte jeg med en gang at det var snakk om røde kort her, og grunnen til det er jo at vi møter Villareal imorgen, hvor Rooney fikk rødt i 2005.

Lenke til kommentar
Så nettopp press conference av Fergie. (Eller litt av den) Berbatov er "veldig" tvilsom til i morgen pga. kneet og Brown er også ganske tvilsom pga. kneet han og. Ting ser ikke så bra ut, nei.

 

Glad det bare er CL da. For meg er det betydelig mindre viktig enn ligaen. Dessuten kan vi ta de nødvendige poengene for å gå videre senere i høst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...