Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Har lyst jeg og, men har litt av de samme tankene som Thea...

Drar hvis typen skal da, men ender kanskje opp i Hamburg istedet den ferien.

Prioritere hamburg fremfor tg!!! :nei::wallbash:

:p

EDIT: TG er førsteprioritet i påsken, uansett

Endret av danielsn
Skrevet

Jeg ble lei av Arne etter det første ropet. :p

Det er litt sjarm over det at 3000-4000 mennesker roper det samme, men det blir litt i overkant mye når det er hver halvtime. :p

Skrevet

Hmm, kom nettopp på den beste grunnen til å dra på TG. Har lyst til å ta med meg videokamera å filme alle nerdene. Så kan jeg ta å poke de med en lang pinne. :yes:

Skrevet
Hmm, kom nettopp på den beste grunnen til å dra på TG. Har lyst til å ta med meg videokamera å filme alle nerdene. Så kan jeg ta å poke de med en lang pinne. :yes:

:!: Poke me!

Skrevet
Lanet er i påsken, og hw-rekka starter påmeldingen så fort billetslippet starter, noe som er fra desember en gang sånn cirka.

Du vet at det er #hw.no rekka? :p

Helene kommer iallefall ikke til å seate folk igår ,men tar bare folk fra #hw.no (etter en lang samtale om det på TG05)

Skrevet

Spacesaver er noe man har for å få mer plass på et LAN. For eksempel en hylle som står på bordet ditt.

Ville det ikke vært litt mer riktig å legge denne tråden i kategorien "Lan-parties"?

Skrevet
Jeg ble lei av Arne etter det første ropet. :p

Det er litt sjarm over det at 3000-4000 mennesker roper det samme, men det blir litt i overkant mye når det er hver halvtime. :p

gaffa01.jpg

Fredrikbrb got owned by CFD :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...