Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Clvn's geniale liste over ting du skal ha med deg på lan:

 

Personlige eiendeler:

Partyticket.net-kortet

Bankkort

penger

Matpenger

billetten <- Viktig

 

 

Hygiene:

Håndkle

Sjampo

Deo

Eventuel Medisin

Tannbørste

Tannkrem

 

 

Klær

4 par sokker

2 genser

2 bukse

4 teskjorter

4 boxere

3 håndkler

2 hansker

 

 

Mat

Boksbokser (24 * 0,33l)

Fun saft "ice tea" 1/2 liter

1 bollepose

1 pakke kjeks

1 pølser (til grilling)

1 pakke lomper

1 pakker paracett / ibux

1 pakke rundstykker

1 tube med mexicana-ost

1 pakke med noe pølse-pålegg

Påskeegg <- Viktig

 

 

Elektriske Ting:

skjerm

hoved-pcen

serveren

mus

tastatur

brenne dvd'er

Nettverkskabel * 3

Forgrener

skjøteledning

cd mappa mi (win xp, drivercder,

penneturs til cder

extra ide-kabel & sata

vga->dvi plugg

mini-dv-cam'et mitt

FireWire kabel

extra sett strømkabler

headsett

Barber-maskin

mobillader

mobiltelefon

 

 

Annet:

Musematte

"fizz keeper"

Gaffa/fryseteip*

maxbo bag

Sovepose

liggeunderlag (eventuelt oppblåsbar liggeunderlag)

pute**

Materialer til hylle

 

 

-------------------

 

Forklaring:

* Dette er viktig at dere tar med, fordi kantene på bordene er veldig spisse... Har sett folk ha store gnagesør før pga det....

** For de som foretrekker å våkne opp med et sjakkbrett-lignende annsikt fordi man har sovna på tastaturet kan dette sløyfes

Lenke til kommentar

Åhhh gleder meg noe jævlig til tg..

 

Skal prøve å ikke ha det så rotete hos meg neste år og satse på å få en plass der jeg ikke får en pall mellom beina :p

 

Det er ikke selve "pc" opplevelsen som jeg synest at tg er digg..

Det diggeste med tg er å ha sovet en god stund og ligger og tror at alt var en drøm og du står opp og ser utover hele hallen, åå gleder meg sykt..

 

Håper det kommer en del tg babes i 06..

 

 

RÅD til nykommere:

 

Dere bør huske alt dere trenger, Dere bør også ha med mat og ikke "stikke" for å kjøpe mat, det blir jævlig dyrt i lengden..

 

Feltseng/solseng/gjesteseng eller madrass er anbefalt på det sterkeste.

Håndklær og skift - en dusj om dagen er anbefalt..

"Space-saver" om du ikke da har lcd skjerm..

For all del ikke spis "nå og da" du blir fort dårlig i magen og prøv å ha fast døgnrytme selv om du som oftest døgner første dagen.. (TG varer lengre enn du tror og du føler at det har gått fort når det først er over)

Frisk luft er også anbefalt.

 

Flere "needs" som du skulle ha så bør du ta med deg det du trenger.. det nemnte over er bare for å forbedre tiden du har på tg.

 

Sist men ikke minst look after the babes.

Lenke til kommentar
Det het så mye som Scandic Hotel Hamar. Ligger ti minutters gange fra skipet cirka. Frokostbuffet er inkludert i prisen.

Frokost ække verst. Men å vokne til "databyen" høres også gøy ut. Dilemma dette her.

 

Jeg begynte plutselig å glede meg skikkelig, selv om jeg ikke ahdde noen spesielle tanker om å reise. Så sant jeg får noen å dra med, eller noen snille hadelendinger som vil kjøre meg, kommer jeg garantert. Så, jeg tror jeg kommer. Har hørt mye snakk om folk som kjøper ekstra disker til TG, er dette nødvendig? (Er vel for det meste WarezWhorez som trenger det :p ).

 

Ang hyller, snekrer man før man drar eller når man har kommet frem? Begge deler høres knotete ut. Ellers blir det spennendes å møte noen fra forumet (om jeg tør, mange skumle her), og ellers. Tror ikke det er så mange TG'ere fra disktriktet her jeg bor. Men, Hamar er heldigvis ikke sååå langt unna. Det bli qlt.

Lenke til kommentar
Det het så mye som Scandic Hotel Hamar. Ligger ti minutters gange fra skipet cirka. Frokostbuffet er inkludert i prisen.

Frokost ække verst. Men å vokne til "databyen" høres også gøy ut. Dilemma dette her.

 

Jeg begynte plutselig å glede meg skikkelig, selv om jeg ikke ahdde noen spesielle tanker om å reise. Så sant jeg får noen å dra med, eller noen snille hadelendinger som vil kjøre meg, kommer jeg garantert. Så, jeg tror jeg kommer. Har hørt mye snakk om folk som kjøper ekstra disker til TG, er dette nødvendig? (Er vel for det meste WarezWhorez som trenger det :p ).

 

Ang hyller, snekrer man før man drar eller når man har kommet frem? Begge deler høres knotete ut. Ellers blir det spennendes å møte noen fra forumet (om jeg tør, mange skumle her), og ellers. Tror ikke det er så mange TG'ere fra disktriktet her jeg bor. Men, Hamar er heldigvis ikke sååå langt unna. Det bli qlt.

Vi kan jo se om vi får reist sammen oppover :p

Hvor på hadeland bor du?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...