Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men kan vi ikke foreslå dette for Ueland? Det er vel han som har ansvaret for å sette opp HW-rekka?

*sende pm*

Har sagt meg villi til det ja, dog er planen å få med meg en til for å sortere alle ønskene og få de plassert :)

 

For å få litt mer system i sakene ønskes alle ønsker om plasseringer etc sendt til [email protected] (greit med en huskbar adresse), så vet dere det og ;)

 

Blir fort kaos om det kommer ønsker på epost, msn, forum, mail, osv..

 

Det som må legges ved mailen er for øyeblikket:

-fullt navn

-nick

-epost-adresse (må kunne komme i kontakt med de forskjellige brukerene)

Lenke til kommentar

Det blir kjapt problemer med gutta som greier å overtale "oki-du-kan-spille-data-men-ikke-bry-meg-med-det" kjæresten sin. Hun blir nemlig piss lei av å henge rundt bordet der dere oppholder dere, disgusted av den dårlige hygienen på toalettene og vond kroppslukt fordi gutta ikke tør å dusje sammen med andre gutter, og masse mas og gnål om å dra hjem snart. La dama være hjemme med mindre hun har ekstrem interesse for idioter med gigantiske musikkanlegg som spiller om kapp, counterstrike (det er ikke særlig morsomt å være den som SER på hele tida heller), eller har med egen PC så hun kan sitte på IRC..det var mine tips. Har ingenting imot datajenter, men å ha med "vanlige" jenter blir bare pes 99% av tilfellene.

 

Det føles sikkert bra ut på papiret å vise fram til alle nerdene som ikke har dame at du faktisk har en, problemet er at hun tenker selv også :)

Så for å spare deg og kompisene dine masse mas (og evt krangling når dere kommer hjem igjen), la din bedre halvdel være hjemme de dagene.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...