Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som ikke har vært der enda, og de som vil savne TG enda mer, kan se den lille filmen jeg tok der. Med CRAPPY kamera, men det funker. Ser alle lysene og hører musikken (?) som starter akkurat etter jeg begynte å filme.. :p

 

 

Her

 

Edit: Andak, ja det er dusjer. Er jo et indretts arena, egentlig. Så det er mange dusjer og garderober

 

Edit2: faen å jeg roter.. For trøtt. Funker nå.

Endret av ThaAndre
Lenke til kommentar

Påsken var veldig tidlig i år, ellers pleier den ofte å være etter min bursdag (6. April). I 06 starter ferien fra skolen vår den tiende april, og da virker det som om første dagen blir den 11. April (Tirsdag).

 

Edit: Skiftet ut datoene, hadde sett på skoleåret 06-07, ikke 05-06.

Endret av Tonio
Lenke til kommentar

tenkte jeg kunne poste min lille "guide" her...

den ligger ett annet sted på forumet her også...

 

noen tips:

 

ta med noe godt å ligge på, det er betong i mesteparten av hallen, betong er hardt, er du så heldig at du finner en tre-plass(bak scena) er det uansett godt å ligge enda litt mykere

 

ikke ta med kjøleskap, ovn eller vaskemaskin, alt av hvitevarer som går på strøm blir tatt av crew(jada, selv de 12v sakene man kan koble inn i pc`n)

 

ta med 3-4 håndklær, du bør dusje minst 3 ganger på tg...

 

du kan gjøre nesten hva du vil med plassen din som er 80x60(80 bred, 60 dyp), utenom å skru fast noe i platen, den skal se ca lik ut som da du kom

 

hør på crew, ikke diskuter med dem, du kommer ingen vei med det

 

har du crt-skjerm så kjøp sånn plate du har oppå skjermen, den er kjekk til mat og slikt, gjerne noe å sette skjerme oppå også

 

har du lcd-skjerm så er det vel egentlig ikke noe å tenke på...

 

skal du dra med flere så kan dere sette towerene oppå hverandre, sparer 15-20cm til sammen på det

 

ikke sov under plassen, crew kommer å vekker deg, de går flere runder hver dag/morgen og sjekker at ingen sover under plassen sin

 

ta med så store høytalere du kan, bare det er plass til dem på plassen din, headsett er å anbefalle

 

ta med sov i ro, er aldri stille på tg, selv ikke når man skal sove

 

og bli venn med naboen, snakk med folk, vær sosial, nesten alle på tg er vennlige

 

man MÅ man vaske seg på hendene, tok ikke med det med en gang fordi dette er vanlig folkeskikk, vask deg gjerne hvis du er i nærheten av en vask også...

 

en ting til som også burde komme naturlig, ta med en pose eller 5 for å ha søppel i, kast søppelet daglig, det er store søppledunker i midtgangene og crew går vel rundt med svarte sekker en gang om dagen og samler søppel på tg

 

og for all del, LEGG dere ned for å sove, ikke sov på plassen, dere får mye mer ut av gatheringene av å sove hver natt

 

hærværk på utstyr fører bare til at tg neste år blir dyrere, dette er ett non-profit lan, alt overskuddet går til neste tg og til betaling av ødelagte ting, selv en liten ripe i en switch gjør at de må erstatte den, de bare låner dem, de blir solgt som nye etter tg

 

tror det var alt...

Lenke til kommentar

seff gjør man det =) er jo dataparty! :p ikke det at jeg har tatt med det selv, men på 05 synes jeg det var litt kult at folk hadde med seg Hi-Fi utstyr. Tg-crew spilte jo ikke musikk hele tida så da syns jeg det var greit at det var andre som spilte.

Lenke til kommentar
seff gjør man det =) er jo dataparty! :p ikke det at jeg har tatt med det selv, men på 05 synes jeg det var litt kult at folk hadde med seg Hi-Fi utstyr. Tg-crew spilte jo ikke musikk hele tida så da syns jeg det var greit at det var andre som spilte.

at det var 1000 forskjellige sanger på samtidig.. yea.. fett

 

:ermm:

Lenke til kommentar
For de som ikke har vært der enda, og de som vil savne TG enda mer, kan se den lille filmen jeg tok der. Med CRAPPY kamera, men det funker. Ser alle lysene og hører musikken (?) som starter akkurat etter jeg begynte å filme.. :p

 

 

Her

Hehe, "New Gjallarhorn Theme" på høyttalerene i bakgrunnen og grønn juletrebelysning. Kult!

Lenke til kommentar

ÅÅHH, når jeg leser alt dette har jeg så UTROLIG lyst til å dra! Har planer men aner ikke åssen jeg skal komme meg dit :(

kunne jo tatt tog :hmm: men det bli litt vanskelig å dra med seg crt skjerm, data, pluss koffert med litt av hvert :p

Uansett, hvis jeg drar så blir dette det første året mitt på TG, lurer på om noen har en helt seriøs huskeliste over ting jeg burde ha med, og burde jeg ha med "juletre" eller er det tildelt to-tre stikk-kontakter til hver?

Den mini-guiden over var kjempe bra :thumbup::thumbup:

Men må vite sånn sirka hva jeg må ha med meg! :)

Lenke til kommentar
seff gjør man det =) er jo dataparty! :p ikke det at jeg har tatt med det selv, men på 05 synes jeg det var litt kult at folk hadde med seg Hi-Fi utstyr. Tg-crew spilte jo ikke musikk hele tida så da syns jeg det var greit at det var andre som spilte.

at det var 1000 forskjellige sanger på samtidig.. yea.. fett

 

:ermm:

ja asso, ikke sånn ment at det skal være musikk-krig. Men at det er noen som spiller synes no jeg er greit da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...