Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror dere det er en kjempe liten mulighet for at lille meg kunne få en t-sjorte selv om jeg ikke sitter på hw rekka? Jeg har en fra før meg to er bedre enn en.

Som jeg har sagt hele tiden nå:

Slik jeg har forstått det får alle på hw -rekka t-shorte, hvis du ikke sitter på hw -rekken skader det jo likevel ikke å komme til rad 37 og spørre Andre aka @kd om du kan få. (tror han har kontroll på det)

 

Hvis noen som sitter på hw -rekken ikke har fått kan dere sikkert også komme å spørre. T-shortene befinner seg for øyeblikket på seat 42 row 37.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Drit. En kar bak meg som pakker ut en scvær høyttaler.

5908896[/snapback]

Slå han ned.=D

5908903[/snapback]

Han er enda ikke ferdig med å sette det opp. Dette må jo bli irriterende.

5909329[/snapback]

Update. Han er ikke ferdig enda.

5909513[/snapback]

Update. Nå er alt oppe, men han klarer ikke boote.

Lenke til kommentar

De av dere som tok HW-T-skjorte i god tro om at det bare var fritt frem kan gjerne returnere de til meg på Seat 42 Row 37. HW @ TG-T-skjorte får alle (blå med stor logo bakpå), men sammen med de lå det noen svarte og hvite vanlige HW-T-skjorter. Disse vil jeg gjerne ha tilbake...

Endret av @kd
Lenke til kommentar
De av dere som tok HW-T-skjorte i god tro om at det bare var fritt frem kan gjerne returnere de til meg på Seat 42 Row 37. HW @ TG-T-skjorte får alle (blå med stor logo bakpå), men sammen med de lå det noen svarte og hvite vanlige HW-T-skjorter. Disse vil jeg gjerne ha tilbake...

5910367[/snapback]

 

Kan jeg få en blå?

kan jeg, kan jeg, kan jeg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...