Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En kompis av meg prøvde å sjekke opp ei jente ved å vise henne WC3 accounten sin :p

Gikk ikke så bra da... :(

Det der er tragisk..

 

Er ikke klær ganske så "digitale" fra før av? Enten er de av eller på :p

 

Genialt! Jeg lo :!:

Enten 1 eller 0 :)

 

Men Programvare, du er jo nerd..

 

Jeg er i sterk tvil. Kan du definere hvorfor?

''Programvare''.

Ekte nerder sier Software, alle vet at norsk ikke er kewlt nok på teh interwebz

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
2. Du har overklokket barbermaskinen, hårføneren og den elektriske tannbørsten din for å bli kjappere ferdig om morningen.

Er litt vanskelig å overklokke barberhøvelen, men har modda barberskummet så det kommer mer på kortere tid!

 

8. Den mest fysiske delen av din hverdag er å gå opp og ned en trapp for å hente mer cola.

Så sant som det er sagt.

 

9. Du tar en skjelden titt ut vinduet og tenker at naturen har temmelig bra textures og at FPS'en er tålelig bra.

Hvem har vel ikke gjort det? HDRen og shaderene er bare helt fantastiske! Det må ta mye kraft å rendre sola!

 

11. Du har seriøst kontemplert å sette opp en PC på dass så du kan surfe mens du driter.

Har bærbar som jeg drasser med meg hvor enn jeg går. Og man er ikke ordentlig nerd når man sitter på ramma og surfer, jeg programmerer. Hvis det er noe jeg ikke får til, så driter jeg i det! :p

 

12. Setet på kontorstolen din over tid er blitt formet til en perfekt replika av ræssen din.

Hvordan visste du det?! :o

 

13. Du ser en pen dame på byen og tenker at henne skulle du hatt i "pr0n"-mappa di.

Alltid, har riktig nok ikke fått napp ettersom jeg bare ser på dem utrette ting :p

 

20. Du savner Ctrl+F mens du leter etter viktige brev/papirer eller sokkene dine. (Blib)

Har savna Ctrl+F ja, også CTRL+ALT+DEL når jeg er i DOS-mode og trenger en reboot! Det skjer gjerne under forelesningene på blindern... :p

Endret av hjahre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...