Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når du på et anime forum blir takket med 1k gull av hoved admin for å skrive en guide om hvordan man får DX10 til å fungere i XP? :p

 

Jeg er ikke interessert i anime i det hele tatt. Jeg registrerte meg der kun fordi en animegal venninne av meg er registrert der.

Fortell, hvordan fikk du DX10 til å funke i XP? Skeptisk...

Last ned installasjonsfila fra serveren min.

 

Eller gå på google og søk på "directx 10 xp".

Lenke til kommentar
Du veit du er nerd når du sitter foran pc-en i stressless til vanlig. Ja, jeg kjenner faktisk en som gjør det. Han har montert keyboardet over armlenene på en planke og pc-en har en hengt fast på siden av stolen i en liten boks, så han kan rulle hvor som helst. Epic Win!

Fy, faen, så grusomt sjef. Når økonomien tillater det skal jeg modde den noe slitte laz y boy stolen min (typoz?) og fikse noe lignende:D

Lenke til kommentar

Du vet du er nerd når:

 

1. du kjører gjennom bomringen peker du på bombriken i frontruta og sier "Mul-ti-pass" mens du ler høyt.

 

2. du gjør fingerbevegelsen til ctrl+z når du skriver notater på forelesing og for et sekund ikke forstår hvorfor de siste bokstavene ikke gikk bort.

 

3. du har jukset på en nerdetest på internet fordi skal være mer nerd enn en kamerat.

 

4. du går prøver du å lage geometriske og symetriske mønstre ut av reiseruten.

 

5. du synes enkelte bilskilt er morsomme.

 

6. Sist du var på fest og var full leste du leksikon og prøvde å glemme festen rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...