Gå til innhold

Valgkamputspill fra venstre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte en fyr fra unge venstre debattere om denne viva sponheimgreia med en fyr fra rød ungdom på radioen. Virket ikke helt som om de visste _hvorfor_ de gjorde dette, men det er vel ikke til å legge skjul på at ungdommer gjerne liker å forføres av sosialist-imaget bak dette her. Når unge venstre virkelig hater sosialister antar jeg at dette kanskje tiltrekker feil nye medlemmer...?

Lenke til kommentar
Forsåvidt så er rappen talentløs og produksjonen flaut dårlig.

Produksjonen reagerte jeg også på. En ting at det kan være vanskelig å lage en bra og fengende låt, men det finnes da ingen unnskyldning for den elendige lydkvaliteten. Vanskelig å høre hva som blir sagt, og masse unødvendig skurring. :nei:

Lenke til kommentar
Gatas parlament er vel kanskje uoffisielt RVs rappere :p

De hadde jo laget egen valgkampplakat, der man skulle stemem på dem, som det sto. De lovte gratis is, USA ut av Norge og arrestering av politiet så vidt jeg husker. Var selvsagt en spøk, sant?

 

Har ikke hørt nok på låten til å uttale meg, men det er fint at man tør å ta et oppgjør med terroristen Che Guevara som ytre venstrefløy hyller som sin kjære helt, Kvalmende som de gjør meg! :mad:

 

Forøvrig sier de selv at Viva Sponheim-kampanjen er en suksess, men det var vist før sangen kom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...