Gå til innhold

Karaoke-TV slår til igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En del av konseptet for å få gjestene i stemning var å servere vin. Men de hadde kjøpt inn begrensede mengder, slik at publikum ikke skulle få i seg for mye, sier hun.

 

Begrensede? Enkelte er jo så drita fulle at de knapt vet de er på TV. Jaja, kanskje de får lov å være med selv om de er rimelig bra igang fra før :)

Lenke til kommentar
- Dessuten er det helt klart i strid med barneloven, hvis det ikke er innhentet et samtykke fra foreldrene. Etter norsk rett er det foreldrene som har hovedansvaret for barns helse og livsførsel, sier han.

 

Hmmm, tolker dette som at man har lov til og drikke hvis man er under 18 bare man har foreldres samtykke. Var ikke klar over det... Eller er jeg på bærtur igjen ?

Lenke til kommentar
Hmmm, tolker dette som at man har lov til og drikke hvis man er under 18 bare man har foreldres samtykke. Var ikke klar over det... Eller er jeg på bærtur igjen ?

Det er ulovelig å drikke alkohol for alle mennesker under 18 år.

Uansett om foreldre eller foresatte er til stede.

Lenke til kommentar
Hmmm, tolker dette som at man har lov til og drikke hvis man er under 18 bare man har foreldres samtykke. Var ikke klar over det... Eller er jeg på bærtur igjen ?

Det er ulovelig å drikke alkohol for alle mennesker under 18 år.

Uansett om foreldre eller foresatte er til stede.

Nei nei, det er ikke lov å selge alkohol til mindreårige. Det er ikke ulovlig for en 15 åring å drikke øl, men man vil jo ikke si det er lovlig heller.

 

Forever Karaoke-TV :w00t:

Lenke til kommentar
Hmmm, tolker dette som at man har lov til og drikke hvis man er under 18 bare man har foreldres samtykke. Var ikke klar over det... Eller er jeg på bærtur igjen ?

Det er ulovelig å drikke alkohol for alle mennesker under 18 år.

Uansett om foreldre eller foresatte er til stede.

Feil, man har lov å drikke så masse man vil, men har bare ikkje lov å kjøpe.

Lenke til kommentar
Hmmm, tolker dette som at man har lov til og drikke hvis man er under 18 bare man har foreldres samtykke. Var ikke klar over det... Eller er jeg på bærtur igjen ?

Det er ulovelig å drikke alkohol for alle mennesker under 18 år.

Uansett om foreldre eller foresatte er til stede.

Feil, man har lov å drikke så masse man vil, men har bare ikkje lov å kjøpe.

Du har lov å få alkohol, men ingen har lov å gi det til deg ;)

Lenke til kommentar

Haha... Jeg og noen kompiser diskuterte dette forleden dag :p Vi hadde tenkt å melde oss på, bare for å sjekke om de faktisk får drekke før de er på lufta. Og jommen hadde vi ikke rett.

 

Karaoke TV fortjener ett ord fra meg: STFU

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...