Gå til innhold

Noe på gang hos nVidia!


HKS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, så viste det seg at det hele var en stor HYPE, kan ikke si at Nvidia kom med noe nytt denne gangen :

 

Ps 3.0 = Gammel teknologi, Nvidia 6800 har denne allerede.

HDR = 6800 har den også.

SLI = Fantes fra før av.

 

Så sånn personlig så er jeg veldig skuffet for denne kampanjen har jo ikke fått fram noe nytt produkt eller revolusjonerende grafikk teknikk.

 

Så , jeg skriver det på nytt : HYPE

Lenke til kommentar
Så sånn personlig så er jeg veldig skuffet for denne kampanjen har jo ikke fått fram noe nytt produkt eller revolusjonerende grafikk teknikk.

7800GT?

 

nVidia vil bare fremheve produktegenskaper som de foreløpig er alene om å levere produkter som støtter fult ut...

 

At det er noe revelusjonerende nytt er vel bare dere som har hypet det opp til vel? akuratt som R520 specene det... (32 pipelines 800Mhx ++)

 

Alt er jo gammelt. Det sto at man ikke skulle kjøpe gammelt teknologi. Hva er det du prøver på? Hvorfor lage en sånn kampansje som garantert ville skuffe... Jeg er iallfall skuffet, bigtime!

Tror vel heller de mener ikke kjøp konkurenten vår sin teknologi, de støtter ikke dette, og er derfor utdaterte...

Lenke til kommentar
Raptor' date='11/08/2005 : 16:45'] Tror vel heller de mener ikke kjøp konkurenten vår sin teknologi, de støtter ikke dette, og er derfor utdaterte...

De får nyte det så lenge de kan ;) Litt småflaut hvis ati nå kommer med noe som har samme teknologi men som grisebanker 7800 gtx med armene på ryggen.. :p

Lenke til kommentar

Har kjørt en liten runde med 3dmark2001se på mitt dothan oppsett og et 7800GT, som jeg har fått låne fra Netshop.

Har ikke formatert før testen, kjørte med et x800XT før, og på samme instillinger ble scoren på 31216. Skal kjøre 03 og 05, må bare laste dem ned først

post-23-1123772909_thumb.jpg

Endret av Lord_Linus
Lenke til kommentar

Wow. Er imponert. Spesielt over forskjellen i ytelse på nyere spill som Battlefield 2 og FEAR. 7800GT gruser X850XT PE. Dette begynner å haste for ATI. Overklokkingsegenskapene virker bra, fra 400/491 på core og 500/565 på memory.

Endret av Drizt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...