Gå til innhold

Noe på gang hos nVidia!


HKS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har helt rett... De har klart å åpne pipelines til 24 på begge Galaxy kortene. Og vertex shadder til 8. Hvordan jeg klarte å finne ut? Leste artikkelen :thumbup: Det står nederst at forskjellen er ikke stor når man åpner de piplines som var blokkert. Enda en grunn til å kjøpe 7800gt. Sparer jo over 1000 kr :D

Lenke til kommentar
De har iallfall klart å åpne på begge av Galaxy kortene. Men er usikker om når 7800gt blir lansert på ordentlig. De var jo test/prøve kort som de kinesiske gutta fikk leke med. Får se når de lanseres. Hvis man kan åpne på alle kortene, vil ikke 7800gtx forsvare prisen sin lenger. :cool:

7800Gt lanseres idag.

Lenke til kommentar
Raptor' date='11/08/2005 : 12:14']
De har iallfall klart å åpne på begge av Galaxy kortene. Men er usikker om når 7800gt blir lansert på ordentlig. De var jo test/prøve kort som de kinesiske gutta fikk leke med. Får se når de lanseres. Hvis man kan åpne på alle kortene, vil ikke 7800gtx forsvare prisen sin lenger.  :cool:

7800Gt lanseres idag.

Du misforstå det jeg skrev. Kanskje formulerte jeg meg dårlig. Det jeg mente var at kanskje det ikke går ann å åpne pipelines når de kortene kommer på markedet (dvs idag). De kortene som de gutta fikk var jo teste kort, eller hva skal jeg kalle det... Tror kanskje at nvidia har gjort noe med det. Ellers for de jo ikke solgt 7800gtx kortene...

Lenke til kommentar
I følge en reply "okay, in germany, the power of 3 did already "release":

 

it _is_ SM3.0, HDR and SLI. nothing more. and nothing new....

 

men det gjenstår å se da :)

Står ikkje noko om det på den tyske hjemmesiden www.Nvidia.de

Så eg stoler ikkje heilt på det.

Håper det er noko meir innteresangt!!

Lenke til kommentar

SM3.0, HDR and SLI

 

GeForce 7800GT kort på lager!

Skjermkort basert på 7800GT brikken fra Nvidia ble lansert 11 august. Dette er den nest raskeste brikken fra Nvidia noensinne men med en pris som gir svært mye ytelse for pengene. Som eksklusiv launchpartner i Norden har vi selvfølgelig 7800GT baserte skjermkort på lager lanseringsdagen!

 

Thats it, folks!

 

http://www.komplett.no/k/k.asp?action=page...ws&topic=7800GT

 

 

http://www.nvidia.com/object/powerof3.html

Endret av firepack3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...