Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Scepter har ganske så mye bedre damage.

Og critchance går på hvor ofte du critter på 1 minutt (eller lignende) ikke hvor stor kjangs du har på et slag, så kan ikke skjønne at du har mye bedre crit med stoneraven

En warrior mister 5% critchance pga mace-spec ikke gir critchance, og har du lite weaponskill får du også lite critchance.

 

Og critchance går hvor stor sjanse du har på å critte på hvert enkelt slag. Ellers er det meningsløst å målet det i %. Windfury f.eks går også på hvert enkelt slag, og måles i 20% sjanse per slag. Paladin sin SoC f.eks, er proc per minute, eller PPM. Den har ca 6 PPM, dvs den går av 6 ganger i minuttet.

Et godt eksempel på dette er roguer og warriorer med trege våpen. Om begge står og slår autoattack, og begge har 25% critchance, får roguen enormt mange fler critter på 1 minutt en warrioren. To paladiner derimot, en med 3.8 speed våpen og en med dagger, der ville begge to fått like mange procs i løpet av det minuttet.

 

Som en reglel er alt som er oppgitt til å ha en viss % sjanse proc per slag, men ting som er oppgitt til "has a chance to", slik som SoC, crusader enchant osv PPM.

 

Et tips, level til 51, dra til alterac valley og skaff deg Ice Barbed Spear

Ok.

 

Ville fortsatt gått for scepter siden polearm fucker opp 31/20 builden (det som gjør reaper så mye bedre en ice barbed) og, som sagt, PGA bedre damage.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg koste meg litt her forleden...

 

Da jeg stakk til min faste grinde plass for å aoe grinde med min lvl54 mage,. Når jeg annkom plassen var der allerede en 60mage og en 60priest som drev å skulle Aoe grinde... magen skulle sapmme aoe og priesten skulle heale han. Så jeg gidde megselv buffs, så satt jeg meg ned for å få mana mens jeg så på de skulle grinde... Så så jeg magen døde... haha tengte jeg :p Og siden pristen hadde heala han litt så hadde han også aggro, så han også ble drept før jeg rakk å hjelpe han...

Så sprang alle mobsa tilbake å regeneretre all hp'n... Så jeg tengte nå skal jeg ta litt mobs før de kommer tilbake å dreper de...

Så jeg begynte å drepe akkurat samme gruppe med mobs som de hadde prøvd seg på... og de rakk akkurat å resurecte i tide til å se meg ta nådestøtet på alle de mobsa som hadde drept de og fortsatt ha rett under 50% av hp igjen :p Så går jeg å setter meg vedsiden av de og spiser/drikker. Så sier magen: "hmm..." 10 sec senere ser jeg "Portal to Ironforge"

Lenke til kommentar

Har nådd lvl 51 nå, og det eneste som står i hodet på meg er å få tak i ice barbed spear, er bare det at ingen gidder å drepe korrak... :(

 

Men det er vel sikkert slik det har blitt, drepte han ofte de første ukene når alle som spillte BG skulle ha det, og nå driter de high lvl med og hjelpe. Jaja, 1000hk på to dager er det eneste det har gitt meg til nå, i tillegg til ett par gull.

Endret av X-tremeOverclocker
Lenke til kommentar
nå er jeg deprimert at det skal være så jævla mange priests på den nye servern :dontgetit:  tenker på å lage mage, gratis vann :w00t:  should ? :hmm:

OMFG! Det blir enda flere mages...er du helt tett? Det er 10000 personer på en server ca. det blir mange av alle klasser! :mad:

lol :D

vannet er veldig fristende må jeg si, ubergrinde med vann :dribble:

Endret av bajs
Lenke til kommentar
nå er jeg deprimert at det skal være så jævla mange priests på den nye servern :dontgetit:  tenker på å lage mage, gratis vann :w00t:  should ? :hmm:

OMFG! Det blir enda flere mages...er du helt tett? Det er 10000 personer på en server ca. det blir mange av alle klasser! :mad:

lol, du skal spille mage antar jeg :D

vannet er veldig fristende må jeg si, ubergrinde med vann :dribble:

Mage er bare kjedelig syntes jeg...skal du spille caster med utfordring, spill warlock..

 

Mage er easymode...warlock hard mode....

Lenke til kommentar
Har nådd lvl 51 nå, og det eneste som står i hodet på meg er å få tak i ice barbed spear, er bare det at ingen gidder å drepe korrak... :(

 

Men det er vel sikkert slik det har blitt, drepte han ofte de første ukene når alle som spillte BG skulle ha det, og nå driter de high lvl med og hjelpe. Jaja, 1000hk på to dager er det eneste det har gitt meg til nå, i tillegg til ett par gull.

Få med deg en 10-12 stykken som vil hjelpe deg, gjerne guildies og de bør være lvl 60 inn i AV så puller dere korrak til en GY eller bare vekk fra field of strife og dreper han i fred :).

Lenke til kommentar
Eg klarer ikkje bestemme meg, Dagger/sword eller Dagger/dagger? Er rogue og går ambush/stealth. Dal'Rend :whistle:

Dagger/Dagger... ;)

Absolutt feteste kombinasjon,synes nå jeg da. Pluss på litt poisons,avhengig av målet ditt,og fres laus!

 

Sier bare Heartseeker og Barman Shanker,forresten. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...