Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Scepter har ganske så mye bedre damage.

Og critchance går på hvor ofte du critter på 1 minutt (eller lignende) ikke hvor stor kjangs du har på et slag, så kan ikke skjønne at du har mye bedre crit med stoneraven

En warrior mister 5% critchance pga mace-spec ikke gir critchance, og har du lite weaponskill får du også lite critchance.

 

Og critchance går hvor stor sjanse du har på å critte på hvert enkelt slag. Ellers er det meningsløst å målet det i %. Windfury f.eks går også på hvert enkelt slag, og måles i 20% sjanse per slag. Paladin sin SoC f.eks, er proc per minute, eller PPM. Den har ca 6 PPM, dvs den går av 6 ganger i minuttet.

Et godt eksempel på dette er roguer og warriorer med trege våpen. Om begge står og slår autoattack, og begge har 25% critchance, får roguen enormt mange fler critter på 1 minutt en warrioren. To paladiner derimot, en med 3.8 speed våpen og en med dagger, der ville begge to fått like mange procs i løpet av det minuttet.

 

Som en reglel er alt som er oppgitt til å ha en viss % sjanse proc per slag, men ting som er oppgitt til "has a chance to", slik som SoC, crusader enchant osv PPM.

 

Et tips, level til 51, dra til alterac valley og skaff deg Ice Barbed Spear

Lenke til kommentar
Scepter har ganske så mye bedre damage.

Og critchance går på hvor ofte du critter på 1 minutt (eller lignende) ikke hvor stor kjangs du har på et slag, så kan ikke skjønne at du har mye bedre crit med stoneraven

Dette er det dummeste jeg har hørt. Critchance går SEFF på hvert slag, ellers ville det vært totalt meningsløst å måle det i prosent.

 

Og jeg personlig ville nok brukt Stoneraven, selv om scepter har litt bedre max dmg. Ganske enkelt fordi stats på Stoneraven er meget bra.

 

I tillegg vil jeg og si at du vil ikke få 13% bedre crit sjangse med Stoneraven, 5.5% er mer nøyaktig. Weaponskill skal alltid makses, så da vil du mangle 5% fra talents, & 0.5% sjangs fra agility boost'en.

Lenke til kommentar
Eh... nei?

 

Jeg har i hvert fall ikke sett så mange. Det kryr derimot av mages, rogues og hunters.

Basert på warcraftrealms.com er det 17% rogues, 15% warriors, 14% mages og 12% hunters.. basert på 1,515,950 spillere (US og EU, og det er ganske likt når man bare ser på EU også).

 

Men, sånn er det. Alle vil gjøre masse skade og være helten i gruppen.

Lenke til kommentar
Men det er ikke så veldig mange som er krigere for dèt. Hva er grunnen til det?

Warriors er blant de det er mest av i WOW....så den var på trynet...

Eh... nei?

 

Jeg har i hvert fall ikke sett så mange. Det kryr derimot av mages, rogues og hunters.

Dette kommer jo selvfølgelig ann på hvilken server du spiller på ;) Noen servere kryr av warriors mens noen rett og slett har mangel.

Lenke til kommentar
Eh... nei?

 

Jeg har i hvert fall ikke sett så mange. Det kryr derimot av mages, rogues og hunters.

Basert på warcraftrealms.com er det 17% rogues, 15% warriors, 14% mages og 12% hunters.. basert på 1,515,950 spillere (US og EU, og det er ganske likt når man bare ser på EU også).

 

Men, sånn er det. Alle vil gjøre masse skade og være helten i gruppen.

Enig. Blir irritert av alle roguene og magene med sine dps tables. Har ofte en tendes til å gjøre det litt vanskeligere i Instancer siden alle vil Dmg deale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...