Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har en idé om hvor en level 32 rogue kan queste litt? :hm:

Holder på i Shimmering Flats nå...

Og der ble jeg faenmeg tatt av en Orc Shaman igår. Drittsekken gikk på meg mens jeg skreiv på msn,og jeg fikk han ned til 2% liv, etter at han hadde tatt ca 50% av meg når jeg skreiv. :wallbash:

 

Jævlig irriterende!

Lenke til kommentar
Noen som har en idé om hvor en level 32 rogue kan queste litt? :hm:

Holder på i Shimmering Flats nå...

Og der ble jeg faenmeg tatt av en Orc Shaman igår. Drittsekken gikk på meg mens jeg skreiv på msn,og jeg fikk han ned til 2% liv, etter at han hadde tatt ca 50% av meg når jeg skreiv. :wallbash:

 

Jævlig irriterende!

Startquestene i STV ved Nesingwary`s Ex. der en skal drepe tigere, pantere og raptors :)

Lenke til kommentar
Noen som har en idé om hvor en level 32 rogue kan queste litt? :hm:

Holder på i Shimmering Flats nå...

Og der ble jeg faenmeg tatt av en Orc Shaman igår. Drittsekken gikk på meg mens jeg skreiv på msn,og jeg fikk han ned til 2% liv, etter at han hadde tatt ca 50% av meg når jeg skreiv. :wallbash:

 

Jævlig irriterende!

Grinde! For å underhalde deg sjølv kan du prøve å slå xp/t rekordane dine :innocent:

Eg anbefalar harpies i grotta i thousand needles. Er ei kiste som spawner der og! 17-18k xp/t anbefalt lvl 30-40.

 

Ganking er morosamt det, spess når du er afk og folk roller om å drepe deg. :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som har en idé om hvor en level 32 rogue kan queste litt? :hm:

Holder på i Shimmering Flats nå...

Og der ble jeg faenmeg tatt av en Orc Shaman igår. Drittsekken gikk på meg mens jeg skreiv på msn,og jeg fikk han ned til 2% liv, etter at han hadde tatt ca 50% av meg når jeg skreiv. :wallbash:

 

Jævlig irriterende!

Må være koselig å spille alliance. Alltid like kjekt å åpne wow etter å ha vært afk en stund og se en paldin stå og slå fortvilt på deg. For så å ta en /rofl, heale seg og stikke. In that order.

Lenke til kommentar

Skal prøve og betale for en ny måned med visa, men når jeg ser på kortet mitt er det ikke noen punktum bak kortnummeret der det står ett nummer på ett par tal, det nummeret trenger man jo som sånn verification code. Står det nummeret en annen plass på kortet eller noe slikt?

 

Er visa elektron, og det skal vel egentlig ikke gå etter det jeg har hørt....

Lenke til kommentar
kor mykje kan eg få for Plans: Golden Scale Shoulders ??

 

Spiller på sylvanas

Omtrent ingenting, tenker jeg.

fikk litt meir enn ingenting, fekk 10 gull og 46 sølv :D

Så mykje for det der? :ohmy:

 

Eg har sjølv betalt om lag 40s for Plans: Green Iron Shoulders, over 10g for ei slik oppskrift er galskap.

Du har lagt merke til at det ikke er samme Plans? :roll: Dessuten er Golden Scale Shoulders blue item.

Lenke til kommentar
kor mykje kan eg få for Plans: Golden Scale Shoulders ??

 

Spiller på sylvanas

Omtrent ingenting, tenker jeg.

fikk litt meir enn ingenting, fekk 10 gull og 46 sølv :D

Så mykje for det der? :ohmy:

 

Eg har sjølv betalt om lag 40s for Plans: Green Iron Shoulders, over 10g for ei slik oppskrift er galskap.

Du har lagt merke til at det ikke er samme Plans? :roll: Dessuten er Golden Scale Shoulders blue item.

trur nok at det er det som gjorde det + at det var den einaste plans til det itemet på AH.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...