Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en ting jeg lenge har lurt på er: med scope og sånne ting som gir 7 mer damage (sniper scope f.eks) er det 7 dps det er snakk om eller er det vanlig damage (som at man f.eks tar 268 isteden for 261)?? hvis det er dps syns jeg d virker litt vel sykt, men d gjør meg ikke noe da :p

Lenke til kommentar
en ting jeg lenge har lurt på er: med scope og sånne ting som gir 7 mer damage (sniper scope f.eks) er det 7 dps det er snakk om eller er det vanlig damage (som at man f.eks tar 268 isteden for 261)?? hvis det er dps syns jeg d virker litt vel sykt, men d gjør meg ikke noe da :p

Damage per hit, du får altså mer ut av et scope med et kjapt våpen.

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål. Hvis en shaman setter opp windfury totem, og en rogue crit-ambusher/backstabber og ting proccer.. 3x crit?

fikk 4x crit ut av regnetstykket fordi windfury totem gir sjanse for et ekstra slag.

Ah, glemte at totem bare gir ett ekstra slag, i motsetning til enchantment som gir to.

 

Er da wf-totem noe å hive ned i f.eks. battlegrounds, eller blir bare alle roguene sure?

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål. Hvis en shaman setter opp windfury totem, og en rogue crit-ambusher/backstabber og ting proccer.. 3x crit?

fikk 4x crit ut av regnetstykket fordi windfury totem gir sjanse for et ekstra slag.

Ah, glemte at totem bare gir ett ekstra slag, i motsetning til enchantment som gir to.

 

Er da wf-totem noe å hive ned i f.eks. battlegrounds, eller blir bare alle roguene sure?

Tja, du fjerner isåfall poisonen deres (tror jeg), så de ville kanskje ikke vært så veldig happy nei. Warriors og andre med trege våpen derimot....

Lenke til kommentar
jeg (39 arns/fury specced warrior) og en venn (level 36 hoy priest) soloa SM cathedral :)

Det tror jeg -ikke- noe på. En level 36 priest har ikke nok mana til å holde én tank i live mot både High Inquisitor Whitemane OG Scarlet Commander Mograine. De er rett og slett for vanskelige for to på så lav level.

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål. Hvis en shaman setter opp windfury totem, og en rogue crit-ambusher/backstabber og ting proccer.. 3x crit?

fikk 4x crit ut av regnetstykket fordi windfury totem gir sjanse for et ekstra slag.

Ah, glemte at totem bare gir ett ekstra slag, i motsetning til enchantment som gir to.

 

Er da wf-totem noe å hive ned i f.eks. battlegrounds, eller blir bare alle roguene sure?

Etter min erfaring med WF totem og min warrior, kan WF procce på hva som helst som regnes som et angrep (hamstring, MS, overpower, rend, osv), men ekstraslaget du får er et vanlig melee slag (autoattack).

 

Om du critter på MS og proccer WF, får du ikke 2 MS-critter alså :tease:

 

Du får derimot rage på alle ekstraslagene, så hiver du ut en WF totem for warriors, sliter de ikke mye med rage.

Lenke til kommentar
jeg (39  arns/fury specced warrior) og en venn (level 36 hoy priest) soloa SM cathedral :)

Det tror jeg -ikke- noe på. En level 36 priest har ikke nok mana til å holde én tank i live mot både High Inquisitor Whitemane OG Scarlet Commander Mograine. De er rett og slett for vanskelige for to på så lav level.

tolka det som at han var level 50 og presten var level 36.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...