Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dubious skrev (5 minutter siden):

Kommer til å lvle alts, da de ikke må gjøre Campaign og får alt låst opp uten
Skal selfølgelig gjøre Campaigns, men i eget tempo
På første karakter gjorde jeg nesten bare Campaign, og ingen andre quests i samme sone, som ikke var på samme plass
Usikker på om man må gjøre alt først, eller om det holder å ha gjort deler av den

Nja. Så er det alt med Torghast for legendaries som ble spikeren i kisten for mine alts. Det gidder jeg rett og slett ikke. Brukte nesten to timer på å gjøre ferdig layer 6 med to venner i dag.

Jeg synes Torghast er gøy, enn så lenge, men ikke så gøy at jeg vil gjøre det på alts i tillegg. 

The Maw er jeg ingen stor fan av enda. 

Lenke til kommentar

Kommer ikke til å gjøre alt
Er mest for å lvle de, så Torghast kommer jeg IKKE til å gjøre, da jeg knapt gjør det på hovedkarakteren nå
Venter til jeg får bedre gear før jeg gjør den igjen, og har uansett ikke fått åpent legendary laginga

Var like før jeg ble sparket ut av The Maw i går, forlot plassen før jeg ble makset, så usikker på hva som faktisk skjer.

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Dungeons har blitt for komplisert
Har kun gjort 2 hittil , hvor i den ene så må du finne rett vei ved å klikke på ting, og i den andre flyr du mellom plattformer

Jeg betaler for Classic, ikke Shadowlands
Hadde stoppet å spille/betale om Classic ikke hadde vært ute

Gleder meg til å tanke i TBC dungeons, hvor alt er rett fram og det er umulig å gå feil

Lenke til kommentar

Synes det er litt for mye å gjøre i Shadowlands. Altfor mange systemer og features. Torghast er kult da, men jeg begynner allerede å bli lei av det.

Jaja, gi en lyd om noen vil adde en casual shaman på battle.net! De fleste jeg kjenner sluttet å spille for lenge siden. 😕 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Døde tråden litt?

Har endelig fått kommet meg igang med 60 karakter, når jeg dinget 60 på main startet jeg på nytt og kjørte en horde hunter for å spille med venner.

Maw.. seriøst? har de prøvespilt noe som helst da de utviklet spillet? Hvem syns maw var en god ide?

Satt de virkelig og tenkte dette er en sone folk kommer til å like å spille, dette gir nok spillerne mye glede, ja da burde de egentlig gå å henge seg selv. Faen til møkasone har jeg aldri opplevd i wow noensinne tror jeg (som jeg kan huske.)

Lenke til kommentar

Både Maw og Torghast er dørgende kjedelig og world quest er det samme som før, bare at nå får man ikke bedre utstyr etterhvert som man får bedre utstyr (ILVL går ikke opp). Det er visstnok låst inne i campaign for å låse opp bedre utstyr, altså tidslås.

Har knapt spilt i desember da det er like ille, og kanskje verre enn Legion
Dungeons er helt på trynet, og som hunter er det "pain in the ass" fordi folk skal skippe alt mulig så det er bare å dismisse pet
Folk har gjort 30+ av samme dungeon og enda ikke fått sin legendary, som kun er bra for 1 spec, og du må gjøre Torghast for å oppgradere legendary, mens i Legion kunne du gjøre hvasomhelst.

Lenke til kommentar

Maw er nok ikke designa for å være fantastisk moro. Jeg mistenker at det er Blizzards forsøk på å gi dem som gir uttrykk for at de virkelig vil jobbe for å min-makse karakteren og å da få noe igjen for det mulighet til det. Det er et helvete i underverdenen, det skal ikke være en fest. 

For de aller, aller fleste kan Maw ignoreres nærmest fullstendig, bortsett fra noen få kjappe quests for å unlocke runecarver. Det er lite å hente der foruten noen egentlig unødvendige upgrades til bruk kun i Torghast, og sockets til gear. 

 

Torghast trengs heller ikke makses hver uke. Man får langt mer Soul Ash enn man trenger til BiS legendary. Om man plent vil ha all legendaries og maksranke alle, så tidlig som mulig, så må man gjøre Torghast, men selv da er det maks to timer i uka om man ikke driter seg ut.

Lenke til kommentar
Kohan skrev (På 31.12.2020 den 12.10):

Maw er nok ikke designa for å være fantastisk moro. Jeg mistenker at det er Blizzards forsøk på å gi dem som gir uttrykk for at de virkelig vil jobbe for å min-makse karakteren og å da få noe igjen for det mulighet til det. Det er et helvete i underverdenen, det skal ikke være en fest. 

For de aller, aller fleste kan Maw ignoreres nærmest fullstendig, bortsett fra noen få kjappe quests for å unlocke runecarver. Det er lite å hente der foruten noen egentlig unødvendige upgrades til bruk kun i Torghast, og sockets til gear. 

 

Torghast trengs heller ikke makses hver uke. Man får langt mer Soul Ash enn man trenger til BiS legendary. Om man plent vil ha all legendaries og maksranke alle, så tidlig som mulig, så må man gjøre Torghast, men selv da er det maks to timer i uka om man ikke driter seg ut.

Det er fortsatt et spill, og ja, wow er til tider en jævla jobb, men de trenger ikke gjøre det verre enn det som trengs.

Lenke til kommentar
discostu skrev (4 timer siden):

Det er fortsatt et spill, og ja, wow er til tider en jævla jobb, men de trenger ikke gjøre det verre enn det som trengs.

Enig. Hvis man designer noe for å ikke være moro har man feilet hardt. 

Jeg liker ikke Maw i det hele tatt. Føles som en kjip 8-16 jobb hver gang jeg starter å queste der. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
On 1/7/2021 at 9:41 AM, Psykake said:

Spillet fortsatt, men ingen alts. Det blir helt overload av tanken på å gjøre dette på mer enn en char:

- Torghast 

- Memories

- Covenant campaign

- M+  boks 

- Maw

 

Funker greit med en char. Raider to ganger i uken og en litt m+. 

 



Torghast er ikke noe must for alts egentlig. Bare om du vil ha companions eller trenger legendary. Memories trenger du bare 1 av. Kampanjen kan du også hoppe over. M+ gjør du bare om du vil. Maw likeså. Du trenger ikke gjøre noe du ikke vil. Du kan geare' gjennom normal / heroic / mythic eller pvp. Gjør du kampanjen kan du geare enten gjennom den eller world quests også. Så du har 3-4 options. Samt world bosses. Da er vi oppe i 5. Pluss daily callings. Seks forskjellige måter :p

Endret av Thorny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 1/7/2021 at 3:04 PM, Psykake said:

Ah. Trodde det kun gjaldt leveling at man kunne velge. Hvordan fungerer det med den ukentlige renown campaign frem til man er på nåværende maks renown?



Weekly quests gir 1 renown hver (souls og anima), og når du henger etter så gir mange dailies renown også. Kampanjen gir også flere renown.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 12/10/2020 at 1:04 AM, BadCat said:

Makan til drittspel :( Jeg hadde ingen forventninger, men dette er et nytt bunnivå. Det blir lite annet enn raiding og PvP for min del.



Men det er jo bra? Du får gjøre akkurat som du vil. Du kan fint geare til raids med pvp. Høres ut som om det er ganske ideelt for deg IMO. Verre for oss som ikke liker PVP og raids :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Thorny skrev (1 minutt siden):



Torghast er ikke noe must for alts egentlig. Bare om du vil ha companions eller trenger legendary. Memories trenger du bare 1 av. Kampanjen kan du også hoppe over. M+ gjør du bare om du vil. Maw likeså. Du trenger ikke gjøre noe du ikke vil. Du kan geare' gjennom normal / heroic / mythic eller pvp. Gjør du kampanjen kan du geare enten gjennom den eller world quests også. Så du har 3-4 options. Samt world bosses. Da er vi oppe i 5. Pluss daily callings. Seks forskjellige måter :p

Ja, jeg startet en hunter som nå er level 56. Levler kun via dungeons. Valgte den modusen som ikke er tvunget campaign. De bonus objectives tar knekken på meg 😬

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...