Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

1 hour ago, Walkyrje said:

Jeg selv har hatt pause fra wow i nesten 2 år nå. 

Men her om dagen måtte jeg bare prøve shadowlands. Men det ble en nedtur når jeg kom til himmelriket. 

Kunne like greit ha laget et spill om engler og fabeldyr.  Mulig det tar seg opp så skal gi det en liten sjanse :) 

Den første sonen, Bastion, var den jeg likte desidert minst. Så det tok seg opp for min del, i hvert fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes rett og slett alt er fantastisk så langt. Dette er en fantastisk ekspansjon. Vi snakker 9+/10 for min del.

Alle sonene er vakre på sin egen måte. Til og med Oribos. Torghast derimot som var ment å være et av trekkplastrene i denne utvidelsen synes jeg er *litt* oppskrytt. Det er morro, men veldig repetetivt og grafisk veldig kjedelig. Håper de legger til nye mekanikker, nye vinger osv. med ny grafikk.

Hadde jeg designet Torghast hadde jeg gjort hele greia helt random, nesten som de Diablo-portalgreiene, og brukt områder og mobs ifra hele spillet, randomly. Randomness er urettferdig og skummelt, men det er også gøy og spennende og friskt.

Lenke til kommentar
On 11/27/2020 at 11:21 PM, Thorny said:

Jeg synes rett og slett alt er fantastisk så langt. Dette er en fantastisk ekspansjon. Vi snakker 9+/10 for min del.

(...)

Det samme tenker jeg. Har ikke hatt det så moro med en ny expansion siden MoP.

Men, jeg prøver å holde litt tilbake, da jeg vet at den følelsen man har de første ukene fort kan gå over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det eneste kjipe med WoW er, som i alle spill, spillerne 😒

Så fort man møter litt motstand og noe går galt så skriker og slenger folk dritt. Minn meg på å ikke kjøre heroics foreløpig med andre enn guild. Selv om man ikke kjenner guildiene sine så blir fort lista mye høyere ;)

Lenke til kommentar
7 hours ago, Skurupu said:

Det samme tenker jeg. Har ikke hatt det så moro med en ny expansion siden MoP.

Men, jeg prøver å holde litt tilbake, da jeg vet at den følelsen man har de første ukene fort kan gå over.



Jeg har gått ganske lei av The Maw og Torghast, men dette er ting man heldigvis ikke trenger gjøre mer enn én gang i uken.

The Maw skal jo være farlig osv. men det er litt mye av det gode (eller onde). Og Torghast så jeg for meg skulle være som en Diablo-rift, men foreløpig er det veldig lineært, og ganske ensformig dessverre.

Lenke til kommentar

Torghast er dørgenes kjedelig, ja. Kan se for meg at det blir et jævla ork å måtte gå igjennom der hver eneste uke for å holde seg oppdatert.

Jeg fokuserer mest på 5-mans denne gangen, noe jeg aldri før har gjort. Vi er 6-7 stykker fra Classic-guilden min som driver med Mythic dungeons, og det er veldig moro! Håper M+ klarer å opprettholde interessen. Alt står og faller på dét, da jeg ikke kommer til å raide.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Skurupu skrev (10 minutter siden):

Torghast er dørgenes kjedelig, ja. Kan se for meg at det blir et jævla ork å måtte gå igjennom der hver eneste uke for å holde seg oppdatert.

Jeg fokuserer mest på 5-mans denne gangen, noe jeg aldri før har gjort. Vi er 6-7 stykker fra Classic-guilden min som driver med Mythic dungeons, og det er veldig moro! Håper M+ klarer å opprettholde interessen. Alt står og faller på dét, da jeg ikke kommer til å raide.

Fordelen med M+ er ukentlig rotasjon + sesonal affix, det gir som regel veldig mye variasjon i hvordan man "løser" en dungeon uke fra uke. I tillegg har enn jo alltid en målestokk og forbedringspotensiale å strebe etter med høyere og høyere timed keys, alt etter hvor langt man vil strekke det selv. Sist men ikke minst, så er dere 6-7 stykk, så antar det blir litt variasjon i hva gruppen består av, både i forhold specs og covenant (som tilbyr ulike fordeler i enkelte dungeons i deres egen sone).

Kan selvfølgelig gå møkklei alt det estetiske, men tradisjonen tro så kommer det som regel nye dungeons rundt .1.x patchen, for litt mer variasjon.

Nå blir man jo også belønnet mer fra ukentlige kisten(i form av at man kan velge mellom 1 av opptil 3 items, om man kun gjøre Mythic+), alt etter hvor mange dungeons man gjorde sist uke.

Lenke til kommentar

Spiller Gnome Hunter på Draenor, og ser bare Horde, så er det bare Horde på Draenor eller er det fordi jeg har warmode skrudd av?

Vil jeg se færre Horde med Warmode på?
Om ikke så vurderer jeg faction change

Angrer litt på at jeg ikke fortsatte på min Horde Paladin på Kazzak, men jeg gidder ikke lvle en til akkurat nå, ikke at det tar lang tid, og enda kortere nå som jeg kan skippe masse

 

edit: Fant serverpop på wowprogress.com 
27k Horde på Draenor 500 Alliance
22k Horde på Kazzak, 175 Alliance

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Litt smak og behag, tror du vil finne veldig varierte meninger. Den første sona (Bastion) gjorde omtrent at jeg ikke gadd mer, mens andre har sagt at den er noe av det beste dem har sett/gjort i WoW noengang. Syntes storyen i Maldraxxus var så som så. Ikke grusom, men ikke legendarisk heller. Story-archen i Ardenweald syntes jeg var relativt episk, spesielt finalen.

Roter rundt i Revendreth nå, og arkitekturisk sett så liker jeg sona veldig godt. Det emo, goth vampyr-temaet er ikke heeelt min greie, men syntes historien er relativt interessant.

Lenke til kommentar
Dubious skrev (11 minutter siden):

Merker ikke noen forskjell fra andre expansions "same shit"

Må fortsatt grinde for å få "artifact power", bare med annet navn
Fortsatt 3 daily world quests og war table 

I helga logget jeg kun på for å sende minions på oppdrag

Kjenner på det selv, same shit different wrapping.

Usikker på om jeg orker mer enn 1 mnd subscription, er ferdig 24 des så får se om jeg skal spille i romjulen eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Skurupu skrev (6 timer siden):

På dette tidpunktet i BFA farmet man Island Expeditions 24/7 for AP.

Nå er det weekly caps på det meste, så grindingen tar bare et par timer i uken.

Skjønner ikke helt hva dere mener.

Kan vel grinde anima power til man blir blå forsatt.

Hvorfor noen gidder å gjøre det, er et helt annet spørsmål. Insentivene er ikke i nærheten av det samme som AP i BFA og Legion.

Lenke til kommentar

Synes tiden min blir mer respektert.

Utrolig deilig og ikke henge etter fordi man ikke kan spille mange, mange timer hver eneste dag. 

Har bestemt å ikke levle et lass med alts, noe som sikkert bidrar til dette, men alt i alt fornøyd. 

Kult å kjøre Mythic Keys og meget klar for raid i morgen. 

 

Lenke til kommentar

Kommer til å lvle alts, da de ikke må gjøre Campaign og får alt låst opp uten
Skal selfølgelig gjøre Campaigns, men i eget tempo
På første karakter gjorde jeg nesten bare Campaign, og ingen andre quests i samme sone, som ikke var på samme plass
Usikker på om man må gjøre alt først, eller om det holder å ha gjort deler av den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...