Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Thorny skrev (6 minutter siden):



Weekly quests gir 1 renown hver (souls og anima), og når du henger etter så gir mange dailies renown også. Kampanjen gir også flere renown.

Jeg skiftet covenant på min main aff lock idag. Fra necro til kyrian. Renown 21 til renown 0.

Må slenge bort perfekt class fantasy til fordel for at jeg forhåpentligvis kke blir benket i mythic prog. 🙄

 

Så kommer del vel en necro buff neste uke eller noe, bare for. 

Endret av Psykake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Psykake skrev (På 9.1.2021 den 1.36):

Jeg skiftet covenant på min main aff lock idag. Fra necro til kyrian. Renown 21 til renown 0.

Må slenge bort perfekt class fantasy til fordel for at jeg forhåpentligvis kke blir benket i mythic prog. 🙄

 

Så kommer del vel en necro buff neste uke eller noe, bare for. 

Håper for guds skyld du er destruction og KUN skal gjøre Mythic+. Hvis ikke så har du gjort en stor, stor tabbe.

Å gå Kyrian er uansett fryktelig min-max, for den er kun best til en type content og for en type spec.

Nå vet ikke jeg noe om deg eller din guild, men jeg har en liten følelse av at slik min-maxing er ganske ubetydelig for din guild annet enn å se bra ut på papiret. 

Ser nå at du var affliction. Da har du gjort en stygg feil ved å høre på folk i guiden din som tydeligvis ikke har snøring. Beste covenant for affliction er Night Fae. Til gjengjeld er den best for raiding, mythic+ og thorgast.

Kyrian er like "feil" for affliction som necro var. 

Henger meg forøvrig på cuadro. Hvis du er i en guild som ikke lar deg spille slik du ønsker å spille, så er du i feil guild.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
BadCat skrev (1 time siden):

Guilder lar deg spille som du vil, men du blir også benket hvis det ikke funker og det kan bli lenge til du kommer inn igjen.

90% av alle guilder min-maxer ikke så mye at covenant valget har mye å si. Hvis to er like gode, samme gear, ja så vil den beste covenant gjøre det bedre.

Men her råder jo tydeligvis guilden han til å velge fullstendig feil covenant i forhold til hva de TROR er den beste for affliction lock.
Eller vil de ha han til å respecce til destruction i samme slengen sammen med Kyrian covenant?

For Kyrian er best på KUN destruction locks og KUN til mythic+, ikke raids.

Nå har ikke jeg peiling på absolutt alle specs til alle classes, men er vi fortsatt ikke forbi dette med at en spec er bedre enn alle andre for dps classes altså?

Lenke til kommentar
Cappo skrev (14 timer siden):

Håper for guds skyld du er destruction og KUN skal gjøre Mythic+. Hvis ikke så har du gjort en stor, stor tabbe.

Å gå Kyrian er uansett fryktelig min-max, for den er kun best til en type content og for en type spec.

Nå vet ikke jeg noe om deg eller din guild, men jeg har en liten følelse av at slik min-maxing er ganske ubetydelig for din guild annet enn å se bra ut på papiret. 

Ser nå at du var affliction. Da har du gjort en stygg feil ved å høre på folk i guiden din som tydeligvis ikke har snøring. Beste covenant for affliction er Night Fae. Til gjengjeld er den best for raiding, mythic+ og thorgast.

Kyrian er like "feil" for affliction som necro var. 

Henger meg forøvrig på cuadro. Hvis du er i en guild som ikke lar deg spille slik du ønsker å spille, så er du i feil guild.

Det var mitt eget valg da. Kyrian og Nightfae er så og si sidestilt. NF er nok bedre pga mobility.

Kyrian er uansett mye bedre enn Necrolord som affliction. DPS økte betraktelig med en ekstra DOT og mastery buff hvert minutt. 

Lenke til kommentar
19 hours ago, Cappo said:

Når det fortsatt fantes racial traits som faktisk utgjorde en forskjell? For det er tross alt leeeeeeeenge siden.

Stor nok forskjell til at hele guilds betaler for race change på enkelte bosser.

Over til Classic:
Jeg forbereder meg til TBC ved å levle min transmute army fra 35 til 60. Akkurat nå er dem level 60, 60, 60, 41, 39, 35, 35.

Har tjent flere titalls tusen gull i Classic bare fra transmutes fordi jeg levlet mange chars til 35 helt i starten, og satser på å gjøre det samme igjen. Orker ikke å gold farme, men å booste alts er en grei investering.

Lenke til kommentar

Tviler på at de går noe lengre enn WotLK

Større sjanse for at de lager nye Vanilla, BC og WotLK servere enn at de lager neste expansion, men man vet jo aldri, da det er mange år til den tid.

Jeg skal spille BC, og sikkert WotLK, men tvilsomt de resterende
Må se hvor mange i guilden som gidder å spille så langt, for svært få av de spiller Retail

Lenke til kommentar

Har aldri fullført WoW/Expansions

Har gjort alt opp til Naxx i Vanilla, men mistet interessen når raid gruppen ble oppløst, vi hadde 2 forskjellige grupper, nå har vi 1

Raidet BC, men der rakk vi ikke siste raidet før WotLK

WotLK datt jeg av  i/før Ulduar, usikker på når

Catcalsysm var siste expansion jeg raidet med en/samme guild, og tror jeg bare gjorde firelands 

Resten ble gjort med raid finder

Lenke til kommentar

Jeg startet sent i Vanilla, så raidet aldri Naxx. Var digg å endelig få gjort det nå i Classic.

I TBC clearet jeg alt. I WotLK tok jeg en pause fra raiding, og bare spilte casual. Cataclysm kom med veldig mange gode endringer, så jeg begynte å raide igjen. Clearet alt i Cata og MoP. Guilden døde etter Garrosh HC, og jeg sluttet å spille.

Jeg ser på Cataclysm, og spesielt MoP, som det beste innen raiding WoW noensinne har hatt. Det var akuratt komplisert og vanskelig nok, og klassene har aldri føltes bedre å spille verken før eller etter. Dette var også før man måtte bruke dusinvis av timer i uken utenfor raidet for å bli bedre inne i raidet. Nå er det standard, og jeg orker ikke raide på grunn av det. I MoP kunne man fremdeles raid-logge, og fremdeles være med å sloss om topp 20 kills. Lykke til med det i dag.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
discostu skrev (5 timer siden):

Abonnementet mitt går ut nå 24 og merker jeg er lei.

Har bare levlet opp ny char siste uken og kom til 50 igår, så spørs om jeg orker/klarer 60 før søndag :D

Fatter ikke hvordan folk klarer å levele så sykt fort, bruker fort 10-11 timer fra 0-50, selv med AAP og minimalt med dødtid...

Tja, folk kan spillet ut og inn og har memorert alle quester. I tillegg er det ekstremt mange som bruker leveling guides med in-game cursor/quest helper.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...