Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Kjøper fortsatt stacks av ores som jeg få i gruva for en 200g-ish for 200.g

Har vel kjøpt meg 10.000 fra ah.

 

 

Men lønner det seg å løpe rundt å mine nå da uten flying.

De to timene du har løpt rundt har jeg skaffet 20.000g i garry regnet i spilltid.

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det bør det bli, gåt 4-siffret gull av garry hver dag , med en innsats som tar meg 15 sek ingame.

Hva/hvem er garry? Er det kort for garrison eller har jeg gått glipp av noe...? :$(får spilt så lite nå om dagen..)

Og om det står for garrison, hvordan tjener du så mye på det? :-)

Lenke til kommentar

Det er det ja.

 

Vel ha 20 lvl 100 follower med max-lvl-gear/wep.

 

Så logger du inn hver 8ende time/ 3x døgnet, tar oppdrag og lar de jobbe.

 

Oppdrag på 100g er det ofte 2-3 av hele tiden, noen ganger 250-500g.

Så har jeg salvage yard lvl3 og får bokser fra alle missions som jeg åpner der, får kanskje 30 bokser pr dag og hver boks har 2-3 greens som vendores for 6-36g pr.

 

Jeg bruker follower-addon som sorterer de for meg, 90% av oppdragene blir da 100% sjanse.

Trikset er å logge inn 3-4-5x dagen så de korte oppdragene blir utført mange ganger og det ikke er dødtid på de.

Lenke til kommentar

Noen som vet prioriterte stats for survival hunter i PvP? Alt jeg finner av guides er så til de grader utgått på dato..

 

Foreløpig har jeg prøvd å stacke mest mulig multistrike, men hørte rykter om at versatility var en av de beste stats?

Lenke til kommentar

Noen som vet prioriterte stats for survival hunter i PvP? Alt jeg finner av guides er så til de grader utgått på dato..

 

Foreløpig har jeg prøvd å stacke mest mulig multistrike, men hørte rykter om at versatility var en av de beste stats?

Ser ut til at det er Versatility>multistrike>mastery.

Endret av Karbutar
Lenke til kommentar

Det kommer litt an på hva du mener med endgame. Jeg har 5-6 ilvl 660 gladiator-deler, og ellers fullt 620 PvP gear :p

 

Karbutar: Hvor har du kommet fram til den rekkefølgen? Det var noe i den duren jeg også mistenkte.

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...