Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ja, det er definitivt slitsomt å spille progress. Det setter forholdene mellom mennesker på prøve, absolutt. Men til gjengeld er det bare en måned/halvannen. Resten av tiden raider vi jo bare 2-4 timer i uken.

 

Alt i alt var det svært lite drama. Spilte med dem i 2 år, og av det jeg husker ble bare 2 personer sparket under den tiden. Ledelsen var nådeløse og slo hardt ned på dramaqueens.

Problemet er hvis det er ledelsen som blir dramaqueens og kjærester og slår opp og diverse dilldall.

 

Jeg har aldri opplevd sjalusi og/eller RL-forhold i en guild. Har bare spilt med en håndfull jenter.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Lite spørsmål: Er det mulig å gjøre Glory of the Ulduar raider 25-man solo med paladin? Eller er det mekanismer her som gjør det umulig? :)

Det er enkelt. Razorscale achievementen tar litt tid, så pass på å lese den øverste kommentaren på http://www.wowhead.com/achievement=2924/iron-dwarf-medium-rare-25-player#comments slik at du ikkje sløsar vekk for mykje tid på den.

Lenke til kommentar

Hei igjen!

Jeg prøver meg på Ulduar 10-mans først, og nå tror jeg jeg har alt jeg trenger bortsett fra denne:

Iron Dwarf, Medium Rare. Denne forstår jeg ikke helt; kommentarene er litt forskjellige. Skal jeg skade alle dvergene og så få dragen til å drepe dem? Holder det å skade en? Og hvordan skal jeg gjøre lite nok skade; blir jo fort til at man dreper dem når man er lvl 100. Noen som har noen tips og triks for denne achievementen? :)

Lenke til kommentar

Om du f.eks. kjøper en ting for buyout for 30g mens du har et bud på 20g inne vil det ta 10g fra bagen din og du får itemen i posten. Av en eller annen merkelig grunn må du ha 30g for å kunne gjøre dette, selv om det kun blir trukket 10g fra bagen.

 

 

Kan du da bruke den teknikken på å kjøpe noe dyrt f.eks. mount/ enchant.

Får jeg det billigere d? Jeg er egentlig ikke så godt kjent med å by på ting der. Tar hellet byout

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...