Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne har vært bugget og ble hotfixet 5.mars. Usikker på om dette kun er på PTR eller live.

 

Sitat fra en annen med samme problem:

 

 

I put in a ticket for this problem, and a GM was able to confirm I was over 50 patrol missions and granted me the achievement; I was then able to buy the Level 3 Garrison plan. So for those players who knew they were close and have since gone over 50 patrol missions, this is an option.
Endret av El Fantasma
Lenke til kommentar

Alle sier at det funker for dem nå, eller at gm fiksa det.

 

Achi sier done for mange mnd siden, men viser 0/50

 

Det kuleste av alt er jo at GM-ticket er bugget og viser bare samme info på alle knappene.

Får ikke sendt ticket om at ticket ikke fungerer hehe

Lenke til kommentar

Støtter wow sli godt eller.

swift + 980 40 fps

swift + 980 + 980 40 fps

swift + 980 + 980 + 980 40 fps

swift + 980 + 980 +980 +980 40 fps

swift + swift + 980 + 980 + 980 40 fps

swift + swift + 980 + 980 + 980 + 980 40 fps

swift + swift +swift + 980 + 980 + 980 40 fps

swift + swift +swift + 980 + 980 + 980+ 980 40 fps

Lenke til kommentar

Jeg fikk lyst på onyxia mounten. Hvor ofte kan man soloe 10-man? Det tok jo knappe 1 minutt på lvl 100.

 

Edit: aha..instance locked i 13 timer. Jaja..prøve igjen imorra...hvilke andre mounts kan jeg bare gå inn i en gammel instance og hente?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg har 1 mount, den jeg starta med som lvl 100 ^^ Litt lei den. Så det er vel plenty å velge i..tenker ikke så mye achievements og rep grinde mounts, mere sånn jeg bare kan gå rett inn og drepe en boss og kanskje få drop. Vet bare om Onyxia's Lair som er sånn.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg har 1 mount, den jeg starta med som lvl 100 ^^ Litt lei den. Så det er vel plenty å velge i..tenker ikke så mye achievements og rep grinde mounts, mere sånn jeg bare kan gå rett inn og drepe en boss og kanskje få drop. Vet bare om Onyxia's Lair som er sånn.

Vet ikke om du gidder å samle poeng i battel ground for å få mounts. men du får du en mount for 2000 poeng.

 

Eksempel på en av mountene du kan få:

http://eu.battle.net/wow/en/item/29465

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Jeg har 1 mount, den jeg starta med som lvl 100 ^^ Litt lei den. Så det er vel plenty å velge i..tenker ikke så mye achievements og rep grinde mounts, mere sånn jeg bare kan gå rett inn og drepe en boss og kanskje få drop. Vet bare om Onyxia's Lair som er sånn.

 

Malygos, Oculus, Stratholm, Karazhan, Sethekk Halls, Zul Gurub, OS 10/25 (Sarhtarion).

Disse jeg kommer på i farta som dropper fra dungeons og raids som du enkelt kan gjøre alene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...