Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk en sånn invite, men nå er den der ikke lenger, og jeg har ikke brukt den?

Noen som kan sende en til meg? *****.

takker

 

edit: fant den nå, men kan ikke logge inn? Står bare at jeg ikke har mer tid, skulle man(jeg) ikke få 7 dager gratis?

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Ja, kom inn - fikk laget char, men finner den ikke på siden der jeg kan velge hvilken som skal bli 80, får vel bare vente litt og se om den oppdaterer seg.

Ble en priest som skal instagibbes til 80, Har en rogue som heter barneskirenn, så kalte ham hellnergropa.

 

Gått sikkert 30 min nå, finner fortsatt ikke den nye charen min for å oppgradere. Tar det lang tid vanligvis?

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Arena matcher meg med alt for gode spillere. Tenkte jeg skulle prøve arena for første gang, så jeg inviterte min søster som har en 85 shaman (nylig dinget, ikke noe bra gear).

 

Vi blir skambanket av spillere med over 3000 resilience. Matching skulle gått på gear også, ikke bare arena rating.

Lenke til kommentar

Lite å gjøre der altså, bare pvp gear nesten, skaff deg litt pve items så kan vi prate om reforge/enchants and you name it.

Hmm, du sier noe...jeg har i grunn bare tenkt på agility når jeg levla opp, og har nok forsatt med det. Tenkte ikke på at det var pvp-gear engang; driver bare med pve så burde vel lagt merke til resilliencen...jaja, jeg får se meg om etter annet gear. :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Bjohansen, det finnes nesten ingen som ikke har pvpgear, da man klarer å få fullt gear på under en uke. Jeg vil heller anbefale dere å kose dere litt passivt i arena, og bruke tiden der på å hjelpe hun med å forstå hva som kan dispelles og ikke. :-)

 

Hadde en morsom arenakamp idag også. Maten min rakk ikke queue, så jeg ble alene på shadowpriesten min. Møtte shaman/dk, og jeg klarer på mirkuløst vis og få dk til 50% hp før jeg starter cc på shaman. Endte opp med tre heldige crits (mindspike, instant mindblast og sw:death crit) og drepte dk. Shamanen leava, med såvidt noe healing done. Artig.

 

I battlegrounds*

(mobil har ike rediger poster? What.)

Lenke til kommentar

Arena matcher meg med alt for gode spillere. Tenkte jeg skulle prøve arena for første gang, så jeg inviterte min søster som har en 85 shaman (nylig dinget, ikke noe bra gear).

 

Vi blir skambanket av spillere med over 3000 resilience. Matching skulle gått på gear også, ikke bare arena rating.

3000 resilence er ikke mye i arena disse dager. Min rogue har ikke BiS PvP gear for øyeblikket, langt i fra, men har allikevel 4557 resilience.

Hvis du skal ha det litt morsomt i arena, så vil jeg anbefale deg å gjøre en del random battlegrounds sammen med din søster først. Lær dere å spille sammen der og skaff dere gear :-)

Husk når det gjelder arena så er kommunikasjon ekstremt viktig. Du må vite hva din arena partner gjør hele tiden, når de bruker cc, på hvem, når de popper alle since cd's, hva dine motstandere gjør, hva de har av triks i ermet, har de brukt sin trinket osv.

Så jo mer dere kan om andre klasser og jo bedre dere blir til å kommunisere, jo bedre rating vil dere få :-)

Lenke til kommentar

Arena er ikke som vanlig PVP, i battlegrounds bryr de fleste seg bare om de forskjellige bossene og objektivene for å vinne, ikke PVP'ing. Mens i Arena er det 100% fokus på PVP, og de som er flinke samarbeider og prater hele tiden. Det blir mere som fighting-spill av typen Street Fighter. Man kjenner skillene til motspillerne og når de kommer til å bruke dem, og kontrer med sine egne skills. Og man jobber SAMMEN med den andre spilleren, han er ikke bare der for å være der og spamme sine egne ting.

 

I vanlig BG står man stort sett bare og spammer PVE-skills, resser og spawner igjen og springer videre, fordi det er "kill general x" eller "hold disse punktene" som er poenget.

Lenke til kommentar

Er det noen grunn til at andre enn huntere er interessert i Skarr??

 

Jeg blei så irritert i går; jeg var i gang med å "hente meg inn" etter første forsøk på å temme, da en Balance druid dukka opp og drepte ham. Ja; jeg veit at det er et spill og at alle kan gjøre akkurat som de vil, men jeg hadde aldri drept et såpass spesielt dyr når jeg ser en hunter sitte å campe og gjøre seg klar. Derfor lurer jeg på om det er noe jeg ikke har fått med meg, at han er del av en achievement eller noe??

 

(fikk forøvrig sjansen igjen seinere, og har han nå :new_woot: )

Lenke til kommentar

Ikke sant, det er bare så fu..ings irriterende; hadde det enda vært en "god" grunn til det. Jeg prata forresten med guildkompisen min, og hun sa at vedkommende hadde vært der da hun prøvde å temme også....om man vil ha en utfordring når det gjelder å drepe noe ville jeg nok valgt Kirix fremfor Skarr; han befinner seg omtrent 40 yards unna... :)

 

Men, er bare et spill, og noen velger å spille fair og noen ikke. :)

(og jepp, jeg syns det bør være litt toleranse overfor huntere som prøver seg på rares når det ikke er noen achievement eller drops av betydning, spillet blir så mye mer ålreit når folk tar med seg ørlitt hensyn in-game. Og jepp, jeg veit at man ikke MÅ ta hensyn. :) )

Lenke til kommentar

Ah leste nettopp at han ikke hadde bygget det forsåvidt

 

"My pet project has been to recreate a full-scale version of World of Warcraft inside Minecraft. The creation of the world is largely automated by custom software which I've been developing over the last few weeks"

 

Fortsatt stilig da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...