Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Føler deg på samme måte selv, men slik er det alltid på slutten av en expansion.

 

Nå logger jeg på kun for å gjøre JC daily én gang om dagen, plus farme DS hver onsdag. Alt man gjør mellom siste raid og neste expansion føles så meningsløst. Er ganske mange andre i guilden min som også er utbrent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg har (hadde) authenticator på mobilen. Mobilen konket da jeg kjørte firmware oppdatering og jeg får derfor ikke logget på. Jeg ba om at authenticator blir slettet fra min konto nå nettopp. Noen som vet hvor lang behandlingstid sånt tar? Hadde håpet å spille i helgen.

-hel

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hei

Jeg har (hadde) authenticator på mobilen. Mobilen konket da jeg kjørte firmware oppdatering og jeg får derfor ikke logget på. Jeg ba om at authenticator blir slettet fra min konto nå nettopp. Noen som vet hvor lang behandlingstid sånt tar? Hadde håpet å spille i helgen.

-hel

Når det skjedde med meg gikk det max et par time ;-)

Lenke til kommentar

Ja, ser den, og det var en av grunnene til at jeg gikk for app på mobilen. Et annet problem med fysisk er visstnok at id nummer bakpå lett forsvinner og at det er tilsvarende vanskelig å fjerne den fra konto. Håper på svar fra Blizzard i løpet av dagen/morgendagen.

Lenke til kommentar

Ja, ser den, og det var en av grunnene til at jeg gikk for app på mobilen. Et annet problem med fysisk er visstnok at id nummer bakpå lett forsvinner og at det er tilsvarende vanskelig å fjerne den fra konto. Håper på svar fra Blizzard i løpet av dagen/morgendagen.

 

Mobilappen har en restore-funksjon som kan brukes dersom telefonen dør, du mister den eller oppdaterer slik som i ditt tilfelle. Lagre info om denne, så er det ikke noe problem om det skjer noe med telefonen din.

Lenke til kommentar

Oooog DER ble jeg rævpult av Blizzard.

Har spilt siden 2007 med opphold flere ganger, mest aktiv i starten av Wotlk og nå på slutten av Cata.

 

Fikk en E-post der det står at jeg har blitt banna for dette:

Reason for Closure: Terms of Use Violation -- Exploitative Activity: Abuse of the Economy

 

Sendte ticket, fikk vite at jeg hadde solgt gull for ekte penger, og at saken var avsluttet.

Permban.

 

 

Jeg har aldri, ALDRI solgt gull for penger. Er ikke noen jævla chinese gold digger. Jeg botter ikke heller.

 

Wasted money hvor. Pisslei..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Noen som vet om en som lager gode Disc pvp videoer?

Hydra 10 ble sluppet i går tror jeg. 42min med perfeksjonist spilling. Se hydramist.tv og mmo-champion om du ikke finner den.

Ellerså skal jeg gi deg en link til en litt mer privat streamer, en av mine kompiser. Tror linken er twitch.tv/noxxinox eller noe. Du finner han på twitch tv, ihvertfall.

Skriver på mobil, så vanskelig å linke noe særlig :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...