Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter noe voldsomt helt plutselig med grafikken i WoW. Se forsåvidt signatur for specs.

 

Dukket opp artifacts, feil farger, tearing, black screens og ikke minst feilen om at driveren til skjermkortet ble avsluttet, bla bla bla, dere vet sikkert hva jeg mener.

 

Her kan dere se et par screenshots av hva som har skjedd. Legger forsåvidt også til at alt i pcen er meget godt nedkjølt, og ikke engang grafikkkortet opererer ikke på høyere enn 60-65 grader under full load. Alt av drivere og firmware er av nyeste versjon.

 

Legg merke til den sorte bakgrunnen på det første bildet, og de lilla flekkene på bilde nummer to. Det var vrient å få et screenshots av noe særlig mer artifacts og tearing, men regner med at de fleste vet hvordan det ser ut. Det beste var uansett å ta bilde av character selection, da det her var konstant synlig.

 

post-17916-0-76284900-1330962513_thumb.jpg

post-17916-0-11691900-1330962540_thumb.jpg

Endret av DavidH
Lenke til kommentar

Hva er den beste måten å skaffe heirlooms? Er lei av å farme gamle instancer for justice points, kjenner jeg...

Du kan også gå over til å gjøre random battlegrounds og bruke det du tjener der på å spare opp til enten pvp heirlooms eller konvertere til JP og kjøpe PvE heirlooms

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke har spilt på en stund, lurer jeg på om slike macror som det her fungerer fortsatt, når jeg gjør afk heroics. Leste for lenge siden at de endret macro systemet osv

 

/castsequence reset=combat Divine Plea, Avenging Wrath, Exorcism, Avenger's Shield.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Sliter noe voldsomt helt plutselig med grafikken i WoW. Se forsåvidt signatur for specs.

 

Dukket opp artifacts, feil farger, tearing, black screens og ikke minst feilen om at driveren til skjermkortet ble avsluttet, bla bla bla, dere vet sikkert hva jeg mener.

 

Her kan dere se et par screenshots av hva som har skjedd. Legger forsåvidt også til at alt i pcen er meget godt nedkjølt, og ikke engang grafikkkortet opererer ikke på høyere enn 60-65 grader under full load. Alt av drivere og firmware er av nyeste versjon.

Deaktiver SLI og kjør WoW på et skjermkort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Siden jeg ikke har spilt på en stund, lurer jeg på om slike macror som det her fungerer fortsatt, når jeg gjør afk heroics. Leste for lenge siden at de endret macro systemet osv

 

/castsequence reset=combat Divine Plea, Avenging Wrath, Exorcism, Avenger's Shield.

 

Tror den funker fortsatt. Jeg bruker min buff-macro ihvertfall:

#showtooltip

/castsequence Fear Ward, Vampiric Embrace, Shadow Protection, Inner Fire, Power Word: Fortitude

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke har spilt på en stund, lurer jeg på om slike macror som det her fungerer fortsatt, når jeg gjør afk heroics. Leste for lenge siden at de endret macro systemet osv

 

/castsequence reset=combat Divine Plea, Avenging Wrath, Exorcism, Avenger's Shield.

 

Tror den funker fortsatt. Jeg bruker min buff-macro ihvertfall:

#showtooltip

/castsequence Fear Ward, Vampiric Embrace, Shadow Protection, Inner Fire, Power Word: Fortitude

 

Er det sånn at du må trykke på den flere ganger? eller holder det med 1 gang?

Lenke til kommentar
Du kan også gå over til å gjøre random battlegrounds og bruke det du tjener der på å spare opp til enten pvp heirlooms eller konvertere til JP og kjøpe PvE heirlooms

Jeg tror dette kan ta enda lenger tid siden jeg aldri har spilt PvP, eller har gear til det. :p

Random Battlegrounds er ikke så vanskelige å sanke Honour i. Er så mange som er der inne med lite PvP gear så du skal ikke være redd for å prøve deg der :-)

Det som er mest viktig er å jobbe sammen som et team, gjør man det så vinner man de fleste BG's som man er med i. PvP gear hjelper ja, men er ikke nødvendig.

 

Når jeg begynner på en ny character, så passer jeg alltid på å sanke så mange honor points og justice points som mulig før jeg når 85. Så når jeg endelig er lvl 85 er jeg "capted" på begge deler og kan raskt skaffe meg bra gear (konverterer enten fra justice til honor eller omvendt alt avhengig av hva jeg kommer til å bruke min character til).

 

Skal du kun fokusere på PvE for å spare opp til heirlooms, så vil jeg anbefale deg å finne frem en healer eller tank og signere opp for random dungeons. Går så mye raskere å finne en gruppe da enn ved å signere opp som dps.

Har du kun dps characters, så ville jeg uten tvil kun ha fokusert på random BG's.

 

 

Over til noe annet: hvis noen trenger en scroll of resurection, så PM meg her så kan jeg se hva jeg får til når dette kommer ut på Battle.net :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...