Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, Skarr dropper 25g, så jeg hadde lett drept han om jeg så han. Vel, ikke om jeg så en hunter som prøvde å tamme han, men hvis jeg var alene så ;)

Kan skjønne det om man er aleine, men ærlig talt syns jeg 25 gull er en dråpe i havet på lvl 85. :)

 

Tja, 25g er ikke allverdens, men tar meg lett tid til å drepe én enslig mob for det.

Lenke til kommentar

Om en har lyst til å spele rbg på et litt meir...tja...normalt nivå. Kor kan en begynne då? Skal vere sagt at eg speler boomkin så er vel lovlig vanskelig å få spots.

 

Lei av random bg, og har lyst til å spele litt rbg for fun, ikkje totalt elendig, men sånn heilt ålreit nivå. Vil nok aldri bli glad.

 

Server som passer då? Min passer iallefall ikkje.

Lenke til kommentar

Du kan gjøre rbgs cross-realm nå, så server har ikke så mye å si, selv om det selvsagt er lettere å finne gjennom chat på serveren din. Vet ikke om andre steder enn på arenajunkies der det er et par tråder ang. rbgs, men de er nok forbeholdt de med høy arena-erfaring. Tror det skal finnes et par irc-kanaler der cross-realm rbgs står i fokus. Er ikke sikker på hvilke servere som er populære for pvp-spillere lengre, da spillet gradvis har blitt mindre interessant for min del den siste tiden og at jeg derfor la kontoen ut for salg for en måneds tid siden. Pussig nok er responsen på den fronten, i likhet med spillet, ganske dødt.

Lenke til kommentar

Om en har lyst til å spele rbg på et litt meir...tja...normalt nivå. Kor kan en begynne då? Skal vere sagt at eg speler boomkin så er vel lovlig vanskelig å få spots.

 

 

 

Som moonkin burde det ikkje vere vanskeleg å skaffe seg RBG spot.

 

Du kan jo sjå om du finner ein PvP guild på serveren din som har alt grupper eller skal til å starte ei ny gruppe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Sikter ikke dette til deg White, men vil bare si til alle dere som leter etter rBGteams. Vær så snill å les dere opp på forskjellige taktikker, hvordan man skal plassere seg i forholden til å kunne los cc osv. Jeg har spilt mye rBG i s9, og det største problemet våres var at castere og healere ikke brukte noen som helst LoS. Man trenger ikke å stå midt ute på et map, helt åpen for å bli bursta ned.

Klarer man å beherske det og klarer å få orden på teamspeak/vent/skype slik at man kan calle CC, hvem som må dispelles og slikt, så skiller man seg utrolig fort fra 1600 rata teams til 1900-2000.

 

Anbefaler også å sette seg ned å se på en stream, uansett klasse som spiller på streamen for å få overblikk i hvordan ting skal foregå. Sier ikke at man skal spille hardcore, men at når man kommer inn i en rBG, så skal man gjøre sitt beste. Er ikke mange ekstra timene med litt research før man blir en langt bedre rBG spiller. Dette er som sagt ikke vanlige BGs.

 

Skrevet litt i frustrasjon etter som gamle minner dukket opp.. :whistle:

Lenke til kommentar

Var inne på WoW nå for første gang på lenge og såg en med Dragonwrath, Tarecgosa's Rest. Første gang jeg har sett en legendary med level 85. Er denne veldig sjelden og vanskelig og få tak i ? :)

 

hehe, ikke at jeg har tenkt og prøve meg. Mest nysgjerrig

Lenke til kommentar

Tarecgosa's Rest er vell den legendarien som har vært letteste og skaffe, og som flest folk har. Blizzard har sakt at de ikke var fornøyd med hvor lett det var å få tak i den, og sier at de i fremtiden vil gjøre legendaries sjeldnere. Det er ikke uvanlig at samtlige casters i en guild har staven.

Lenke til kommentar

Thunderfury og Sulfuras var fine legendaries.. :new_woot:

 

Husker jeg ble ganske overraska og litt skuffa når den første på servern til å få Thunderfury var en paladin. Og en paladin hos oss var 3 dager unna å være den første til å få Sulfuras.

 

God damn paladins.. :roll:

Endret av Sleggefettt
Lenke til kommentar

Ja, var det jeg lurte på angående inaktiv tid :p så at jeg nærmer meg tom for playtime og tenkte at han skulle få gleden av en ny mount, men om du må ha vert inaktiv i 3 måneder så driter jeg i det :p takker for raskt svart :)

 

Edit: fant nå ut at "To be eligible to receive a Scroll of Resurrection, your friend must have previously subscribed to World of Warcraft for at least 30 days and their account must have become inactive on or before March 4th, 2012." så da var jeg litt for sent ute :p

Endret av Grannystyle
Lenke til kommentar

Etter min mening burde legendaries være veldig sjeldne. Warglaivene hadde vel en ganske fin droprate. Det var noen få som hadde begge, men de var ikke ofte man så dem.

 

Det var vel 4 stykker i mitt guild som hadde begge når vi tok KJ. Men vi kjørte jo minst 2 raids i uka for å farme dem og hadde kanskje litt flaks...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...