Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble invitert til en guild som heter "Ordo Templi Orientis", syntes navnet var litt rart men ble med pga. guilden var level 25.

 

Ble litt nysgjerrig hva navnet betyr, så jeg googlet det...

 

Ordo Templi Orientis er latinsk for Østens Ordenstempel. Ordenen er også kjent som den Orientalske Tempelridderordenen og navnet søker å henspille på den allegoriske tilknytningen mellom tempelridderordenen og renessansen. I middelalderen var den muslimske verden hovedsetet for vitenskapelig tenkning og filosofi, åndelig så vel som materiell. O.T.O. bruker myten om hvordan tempelridderne som dro til det hellige land ble påvirket av denne visdommen og brakte kunnskapen tilbake til Europa. Her forberedte de grunnlaget for renessansen ved å forene Østens og Vestens Mysterier. Derfor ble Ordenen undertrykt og anklaget for blasfemi av kirken og kongen: overtroens og tyranniets representanter.

 

Har vært med i guilden i hele dag (lørdag), det har vært så mange som 10stk online. INGEN skriver noe i chatten. Har prøvd flere ganger å hilse på medlemmene, men ingen svarer.

Enten så bruker alle bots, kan ikke engelsk, eller så er det en veldig sær guild.

 

Vurderer å finne meg en annen guild dersom ingen snakker snart.

Lenke til kommentar

Skal jeg gå for United Nations og jeg er exalted med Aldor, mister jeg Aldor som er tikket grønt hvis jeg repper exalted med Scryer?

Det er mer komplisert enn det om du skal bytte fra aldor til scryer så må du først farme 1300-1400 av et av to items for å turne det inn med en av dem for å få reppen til den andre factionet fra hated til neutral som igjen tar den andre reppen fra exalted til neutral så er det bare å turne inn items enkelt fra neutral til exalted med den andre.

 

Tar en lang tid å grinde siden det ikke er 100% droprate men du får søke opp navnet selv på di du må farme etter så enjoy ;)

 

Ofc siden det er litt komplisert å bytte rep så får du et feat of strength fra det :) å nei du mister ikke aldor som er tikket grønt

Endret av M3X
Lenke til kommentar

Noken som har ide om ka option eg ikkje har haka ut eller ka eg ikkje har gjort feil?

 

Vi snakker då om Grid, og at eg mangler debuffer som dukker opp på random personer i raid. Blant anna shrapnel på madness, impale, den healingdebuffen på spine of deathwing osb.

 

Veit det skal vere mulig på grid, men eg mangler den per no. Forferdelig irriterande å mangle som healer.

Lenke til kommentar

På tide å finne seg et annet spill snart.. blir irritert over pug raids.

 

Ble nettopp votekicket pga. lav HPS på Yor'Sahj The Unsleeping.

 

Problemet er bare det at alle hadde 100% health hele tiden, jeg trengte ikke spamheale noen.. Jeg kastet en aoe heal nå og da og fulgte konsentrert med på grid for å gi liv til de som måtte trenge det.

 

Første wipe var det faktisk DPS-gruppen som stod for, enkelte orket ikke drepe adds pga. de ville komme høyest på DPS-listen. Dette førte til litt krangel og jeg ytret et ønske om å votekicke de som ikke fulgte taktikken, dette ble slått hardt ned på pga. de andre mente de var viktig for kampen pga. høy DPS. De kunne brukt den høye DPSen sin på adds....

 

S***** PUGS!

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...