Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan bare kopiere hele WoW-mappa fra én maskin til en annen, Juliess. Det fungerer knirkefritt.

Ja.. er det kanskje raskest å legge over på en bærbar harddisk og så over til den stasjonære? Har liksom erfart at når jeg legger ting fra laptopen/kopierer over til den stasjonære så tar det så syyyykt lang tid :hmm: Men er vel kanskje raskere enn å laste ned uansett. Jeg får sette det i gang når jeg legger meg.

 

Det går helt ufattelig mye raskere med mindre du gjør det via en 64MB minnepenn fra 2001.

Lenke til kommentar

Åssen blir det å lvle DK?

Har liksom detti litt ut av spillet...

Er DK bra i det hele tatt lenger?

Eller må jeg starte på locken min som er 71..? ><

 

DK er en kul class men det du vil gjøre nå er å komme deg inn i 80+ content ASAP for det blir orgasmisk bra.

 

Ja altså, jeg har en 80dk^^

Bare lurer på om det er verdt å spille det nå

Endret av Ch : )
Lenke til kommentar

Etter å healet  Throne of the tides og blackrock caverns så  var  det kke noen  veldig vanskelig opplegg  , litt skuffa må jeg si  men  vanskelig enn  LK dungone for si sånt :p  Jeg healet på  251+ ilvl restro shaman min for de lurer på det.

 

Veldig morsom  dungons ,mer  utfordens  enn icc osv , dog synes noen lite hp på bossene, er jo nesten at  trash er verre enn bossen i noen plasser.

 

Tanken og dps var også icc gear så gikk gansk okey.Tanker meg at nylig din 80 ppl vil får sikkerlig fun i de 2 først dungones

 

 

 

 

 

 

 

 

ps har dystleksi

Endret av smy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

To timer med surring rundt etter å logge på for å finne nye instancer, lære professions og ha det kos. Også levle litt og bli level 82 før jeg må på skolen.

 

Jeg vil ikke på skolen.

 

Eller jobb seinere i dag.

 

:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...