Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Nei fy faen dette ble slitsomt. Synes ikke jeg gjør annet enn å drepe respawns. Rekker ikke å gå en meter før det kommer en ny en. Logger inn igjen med main en dag senere og ser om det kanskje har roa seg ned...

Lenke til kommentar

Er hat å queste i Mount Hyjal..springer folk rundt overalt og tagger mobs eller stjeler dem mens jeg fyrer av spells.

Må jo faen meg leke "tag the mob the fastest" hele tiden. Og alle questene er "Slay 12 this, gather 10 that". Brukte 10 minutter på å drepe 1/12 mobs isted. Den cinderboss-fyren prøvde jeg 5 ganger å få aggro, men det kom hele tiden 2-3 alliance folk og tok aggroen fra meg. Ga opp.

Respawning er helt sprø, de spawner jo nesten før man har drept dem, som har resultert i en del unødige deaths.

 

Og hvorfor må alle bruke sine STØRSTE mounts hele tida så de blokkerer questgivere fullstendig?

Mest lyst å droppe cata til etter jul :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Akkurat det skjønner jeg heller ikke vitsen i. Enkelte har null intimgrense og stiller seg oppå questgivers. Lurer på hvordan det er å være i familieselskap med slike irl. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Bruker GupPet jeg, så det blir en random mount hver gang av utvalgte. Liker Nether Rays best utseendemessig, men blir slitsomme å fly med. Helt i bunnen av skjermen og vugger som faen. Men når jeg skal snakke med questgivers, så passer jeg i alle fall på å stille meg ved siden av de, slik at de får puste stakkars.

 

Hvordan er det forresten med phasing i startområdene til de nye rasene? Tenkte å kanksje prøve meg på en Goblin, men om det er samme styret der også så fortsetter jeg like så greit å levle noen av de andre altene.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Jeg var bare 2 achievements unna red proto-drake (ingen som gadd å ta de). Så eneste dragen jeg hadde (som alle andre,) var den i stratholme. Styggeste dragen på spillet. Brukte den seff i starten. Men etter min mening så er det ingen epic flying mount som er tøffere en horde og ally mountene. Små er de også. Foretrekker ally sin, men horde er ganske rå:)

 

Hadde jeg fått sindragosa eller onyxia så hadde jeg nok bare stilt meg opp over brønnen i dalaran uansett. Sparer best tid å ikke ha den:)

 

Prøver though desperat å få den grønne proto-draken gjennom the oracles. Men er det noen som foresten vet om proto-drakes achievements forsvinner nå som cata har kommet? Litt synd siden jeg har omtrent alle på red.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Den grønne protodragen fikk jeg etter kun 4 egg da det fremdeles var kun 1% droprate og Rivendare's fikk jeg etter 5 solo runs. Så jeg har hatt litt gullhår i ræva. Fisker fremdeles etter skilpadda i Northrend tho.

Lenke til kommentar

Den grønne protodragen fikk jeg etter kun 4 egg da det fremdeles var kun 1% droprate og Rivendare's fikk jeg etter 5 solo runs. Så jeg har hatt litt gullhår i ræva. Fisker fremdeles etter skilpadda i Northrend tho.

 

I haz the turtle! :D Ganske chill å vise frem i byer osv når du er AFK. Men lite chill å ri rundt med:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...