Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viser seg at han som gjorde det på fire dager kjøpte nesten alt og fikk folk til å farme for han. Tror ikke jeg gidder.

Enten er du stokk dum, eller så er du det beste trollet jeg har sett på lenge.

 

4 dager er helt umulig uansett hvor mye man kjøper å får folk til å farme for seg. Tror ikke du klarer det uansett.

Lenke til kommentar

Viser seg at han som gjorde det på fire dager kjøpte nesten alt og fikk folk til å farme for han. Tror ikke jeg gidder.

Enten er du stokk dum, eller så er du det beste trollet jeg har sett på lenge.

 

4 dager er helt umulig uansett hvor mye man kjøper å får folk til å farme for seg. Tror ikke du klarer det uansett.

 

Jeg vet jo ikke om det er sant, men jeg hørte det på The Hunting Party Podcast.

 

Jeg fant en film om han fyren, han sier i filmen "I've managed to get "The Insane", that took me about a week" http://www.youtube.com/watch?v=ZFZb5wGr0qM

 

Jeg har selvfølgelig ikke beviser bortsett fra at han sa det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Okay, det har blitt en del rapportering på en del innlegg iløpet av de to-tre siste diskusjonene så jeg tror nok jeg må nok bryte inn litt.

 

Personangrep, uansett hvor små eller store tolereres ikke i det hele tatt. Har lite å si om det er å kalle noen for stokk dum til å kalle noen for mentalt tilbakestående, har fått en del klager fra denne tråden om nettopp personangrep så ta det litt med ro i allefall med dem. Ellers er det helt greit å diskturere, ytringsfrihet eksisterer for en grunn (selv om den er privateid og kontrolert her, heh) og uenigheter vil alltid oppstå. Er uansett liten vits å koke alt opp til det punktet hvor man kjefter på hver eneste post fordi man er uenig.

 

Så ta det kuli og spill litt WoW.

 

</veilederrant>

 

Uansett; angående den ninja-diskusjonen deres: Urban Dictionarys definisjon på ninjalooter, Wowpedias og Wikipedias er alle enige i at definisjonen på en ninjalooter er en person som needer på noe som faktisk ikke h*n trenger, Wowpedias definisjon er både

A player who rolls on an BoP item that everyone else has passed on [...]
og (pluss en del andre)
A player who, when in a group, rolls "Need" on everything regardless of if he or she can use it.

 

Blizzard definerer også ninja looting som scamming, så beware. Linkz. Trenger du mer lesing kan du også se litt her. Så bare legg stridsøksen bak dere; Blizzard mener ninja looting er scamming, og en som ninja looter needed når ingen andre gjør det istedenfor å greede når h*n ikke trenger det eller needer på noe som h*n ikke har bruk for. End of story :)

Lenke til kommentar

Flottis at Blizzard regner ninjalooting som scam!

Mistet skjoldet ifra Prinsess fugly i Mara (cata greiene) til en shaman -_-

Hadde drept miss fugly en par ganger så jeg sa at jeg trengte skjoldet og ble selvfølgelig glad da det droppet, alle passet utennom shaman.. og sist jeg sjekket så har ikke en shaman noe nytte av strength/stamina og parry/dodge skjold.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Bare jeg som har store problemer med DK tanking etter denne patchen?

 

Skulle ta ToTc10m og det var bare så vidt det gikk, siden jeg hadde store problemer med aggro.

Problemet ble likevel veldig klart når vi gjorde Naxx for morro skyld etterpå, på Patchwerk hadde jeg store problemer med å holde aggro fra warrior offtanken,

denne tanken var gearet i en blanding av blått gear og noe 232 gear, Jeg er i nesten fullt 264 på tankgearet og klarte såvidt å gjøre mer TPS.

Sjekket også på noe trash å være i bloodspeccet, men å bruke dps gearet (noe som burde gi veldig mye aggro) men hadde likevel de samme problemene.

 

Har ikke endret på gear eller talents/glyps siden 4.0.3 patchen, og før dette hadde jeg ikke problemer med aggro overhodet.

 

Før dere spør: Ja, jeg passet på å være i blood presence hele tiden.

 

Noen andre som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar

Awesome. Fikk en PUG som tok hele questlinja fra Pit of Saron frem til Halls of Reflection og gjennom den. Aldri vært i de før. Morsomme bosser og en kul escape på slutten. Og jeg fikk 2 epics :)

 

Først ville de ikke ta HOR fordi den har kallenavnet "Hall of Repairs", så dungeon guiden tok random dungeon istedet for å gå gjennom portalen. Så kom vi i HOR likevel :p Men ingen døde eller måtte repaire, ikke engang jeg, The N00b.

 

Edit: Jeg fikk tripping the rift for et par timer siden, så ja.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...