Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en Recipe: Snowmaster 9000 liggende her. Ser på auctioneer at suggested price er 150g BO... Kan dette stemme? Det er også en på AH akuratt nå til 130g start 150g BO .. Kjøper folk virkelig dette?

 

Hva skal jeg legge den ut for? Sitter med en del stuff som skal selges, nettop blitt exalted med AV og skal skaffe meg min andre epic mount :)

Lenke til kommentar

Er på Nefarian nå med guilden for førstegang (for meg, ikke guilden). Hvor mye fire res og shadow res er egentlig nødvendig for en priest? Har ikke noe problemer fram til Neffy med ca 20 fire res, men det virker som det er litt lite med bare 80 på han. Har ingen shadow res.

 

Jeg tror jeg må få laget noe fire/shadow res utstyr.... *spørre guildbanken om å få fiery/lava cores*

 

edit: var vist første forsøk for hele guilden også.

Endret av Gwaihir Vindherre
Lenke til kommentar

Går fint med bare 20 fire res på vael. Har så klart på Onyxia Chain Cloak på nef. Kan være at jeg har litt lite hp også (bare 4.2k full raid buffa) men synes jeg dødde litt for fort på de første forsøkene.

Jeg overlevde lenger på sist forsøk though.

Endret av Gwaihir Vindherre
Lenke til kommentar
Hun kan droppe random world loot, så.

6629631[/snapback]

 

jau, var nok det. Husker ikke hva den heter sånn i farten, men var nærmere 25 spirit og intellect på den, lvl 57 blå.

 

Ikke dårlig det når jeg hadde Illusenary Rod for noen dager siden. Fikk staff med 10 FR i BRD under MC attunement da...

 

 

Nå går jeg for rank 13-14 med Shadowpriest :blush: (repseccet PvP shadow i går, også har jeg en tvillingbror som spiller litt nå og da - så jeg kan gjøre normale ting som å trene også :p )

Lenke til kommentar

Jeg flytta nettopp til The Venture Co. for å spille sammen med venner, faktisk. Er med i Validus der, som er den ledende horde-guilden.

 

På Sylvanas setter jeg alle pengene mine på Completely Different. Clearet AQ40 på et par uker, drepte to bosser i Naxx helga etter og de har rett og slett vist super-progress.

 

Var i The Moo Mafia før jeg migrerte, kom oss vel til Huhuran.

 

Og kom tilbake, Danzel :[

 

PS. Unnskyld, Mjool :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...