Necleto Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Druid er den eneste klassen jeg ikke har på 80, rett og slett fordi jeg føler det er kjedelig å levle Resto er gøy, men orker ikke resto levling
Slimda Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Kjedelig å levle? Den skjønner jeg ikke, Feral-levling er jo lynkjapt og har 0 nedetid.
Necleto Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 At det er raskt og ikke har nedetid gjør det ikke morsommere av den grunn. Rogue er også en fantastisk kjedelig klasse å levle, og Feral minner for mye om det. Balance Druid minner for mye om andre caster klasser, men liker ikke moonkin måten å spille på. Resto er jo usannsynlig kjedelig å levle som, da er man bunden til instancer, og instancer i 9 levler i strekk...det skjer ikke.
Slimda Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Du kan alltid gå DPS-bjørn, det er jo mer som Warrior?
Gaarulf Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Det er en ting jeg ikke har skjønt med CatDPS. Ville det ikke være enklere å kjøre på med Balance? Om jeg har forstått det riktig så må du holde styr på x antall debuffs, buffs, combopoints og finnishing moves bare for å være som en normal DPS. F.eks at en hvilken som helst annen i raidet bare trenger å spille normalt for å få (la oss ta ett tall) 5000 dps. Dette er komfort dpsen til vedkommende og den kan uten store problemer maxes til 6000 om spilleren tyner ut med effektiv bruk av cooldowns etc. For at katten (med likt gear, bare for ordenens skyld) skal få 5000dps så er han nødt til å være helt på hugget, jobbe helt fokusert å være generelt en knallbra spiller. Uansett hvor godt han spiller så kan han med flaks få til 5500 dps om alt går bra. Om det er slik: Hvorfor spille katt? Det eneste jeg kan se er at du må være fokusert, noe som sikkert noen synes er verdt det. Du kommer nok ikke til å kjede deg men er det ikke kjipt å tenke på at Magen som har 1k mer dps mer enn deg kan sitte å klø seg på ballene samtidig? Hadde det derimot vært at Katt (med bra gear og gode skills) slår en hvilken som helst annen dps (med godt gear og skills) basert på at det er såpass vanskelig å spille så kan jeg jo skjønne det. Sitter her og sovner nesten, så beklager om posten ble vanskelig å lese. tl;dr - Må du spille 100% for å få slacker dps?
Necleto Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Ja, men da er en Warrior gøyere igjen ser langt mer brutal ut enn en bjørn og har bedre burst vil jeg si.
Slimda Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 (endret) Sitter her og sovner nesten, så beklager om posten ble vanskelig å lese. tl;dr - Må du spille 100% for å få slacker dps? Du spør hvorfor spille katteDPS hvis det er så vanskelig? Fordi det er vanskelig. Det faktum at du må være 100% tilstede for å få høy DPS er belønning, rett og slett. Spiller jeg andre DPS-klasser, mister jeg fokuset og blir trøtt. Retribution-paladin for eksempel? Trykk på det som ikke har CD. Eller Rogue? Envenom-spam. Eller mage? Spam arcane blast.... Det at jeg må følge med på alle abilities katta har, uten addons, mens jeg gjør bossfights, uten addons, gjør at jeg faktisk fokuserer meg og har det gøy. *edit* Kitty DPS rotation Endret 23. august 2010 av Slimda
Pokey Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 LOL NUB DU BRUKER IKKE ADDONS DET BETYR AT DU ER DÅRLIG ROFL
Slimda Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 LOL NUB DU BRUKER IKKE ADDONS DET BETYR AT DU ER DÅRLIG ROFL /NERDRAGE!!!!!
Necleto Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 (endret) Har vurdert å prøve å levle druiden opp til 80 også, bare for å ha gjort det, men hver gang jeg respeccer noe jeg tror kommer til å bli gøy, sitter jeg alltid igjen med "meh" følelsen. Er lvl 71 bare, så de verste områdene (imo) er eneste alternativene også. Boring Tundra, Howling Fjord, Dragonblight, I hate them all etter å ha levlet så mange chars Hadde jo vært litt stas å fått opp druiden også, den har jo Netherwing mount, Champion of The Naaru tittel og greier Endret 23. august 2010 av Necleto
Notatblokk Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Levlet min druid til 80 og etter det føler jeg den har støvet litt ned. Savnet magen for mye. Grunnen til at jeg ville ha en druid var for å kunne spille forskjellige roller, men av en eller annen grunn...meh. Har lagd meg en liten noob hunter istedet nå.
Necleto Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 (endret) Jeg digger Mage selv, men fra et PvP point of view. Maken til faceroll i PvE finnes jo ikke, men i PvP krever Mage en god porsjon skills og forståelse for å gjøre det bra Vil si Mage er en av de klassene som er vanskeligst å mestre i PvP igrunn Endret 23. august 2010 av Necleto
Nevvis Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Blåste nettopp støvet av min RaF-mage selv, og ser absolutt potensialet i pvp. Å drive vanlig questing var så kjedelig at jeg tror jeg får prøve meg i BGs...
Lightningwolf Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Jeg digger Mage selv, men fra et PvP point of view. Maken til faceroll i PvE finnes jo ikke, men i PvP krever Mage en god porsjon skills og forståelse for å gjøre det bra Vil si Mage er en av de klassene som er vanskeligst å mestre i PvP igrunn er også desidert den klassen med høyest potensiale, så det gjevner seg jo ut.
Necleto Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 (endret) Jeg digger Mage selv, men fra et PvP point of view. Maken til faceroll i PvE finnes jo ikke, men i PvP krever Mage en god porsjon skills og forståelse for å gjøre det bra Vil si Mage er en av de klassene som er vanskeligst å mestre i PvP igrunn er også desidert den klassen med høyest potensiale, så det gjevner seg jo ut. Nja, vil si at Warrior er cirka like vanskelig, om ikke vanskeligere å mestre, og med kanskje enda større potensiale, men mage har klart potensiale Warrior krever dog mer av gear enn det Mage gjør. Endret 23. august 2010 av Necleto
Necleto Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 En ting som hadde vært kult, hadde vært "ubåt mount", altså enten en engineering-ish sak man kunne dykke med, eller et slags sjødyr
Lightningwolf Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 En ting som hadde vært kult, hadde vært "ubåt mount", altså enten en engineering-ish sak man kunne dykke med, eller et slags sjødyr Får et sjødyr i Cataclysm i Vashj'ir zonen. Enjoy.
Pokey Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 En ting som hadde vært kult, hadde vært "ubåt mount", altså enten en engineering-ish sak man kunne dykke med, eller et slags sjødyr Jeg hadde kjøpt en ubåt om de kom i gul.
Necleto Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Ah man får nesten noe slikt? Det har jeg ikke fått med meg Synd man bare kan bruke den i Vashj'Ir da. Eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå