Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi Average Wait Time er basert på hvor mange som joiner og i hvilket tempo.

om 10 stk joiner i løpet av 5 minutter, vil den anta at det kommer 30 til i løpet av de 15 minuttene. Sånn roughly.

Skrevet

Ok, så det er ikke no galt med å vente i 39 minutter for en AV? syntes det tar alt for mye tid i såfall :)

Takker for svar Slimda!

Skrevet

Trust me, å vente på battlegrounds er like kjedelig som å vente på dungeons. Stikk å gjøre noe annet i mellomtiden, som en quest ellerno.

Skrevet

Ok, så det er ikke no galt med å vente i 39 minutter for en AV? syntes det tar alt for mye tid i såfall :)

Takker for svar Slimda!

Jeg mener å ha lest noe om at det tar veldig lang tid å joine en spesefikk BG pga. en feil når random BG greia kom.

Skrevet

Den hesten man får, mekka en ny alt og volla den var i posten.

Kommer det til å være sånn for alltid på den kontoen?

Om 64år lager jeg en ny alt av rasen papirfigur med alveører og volla mount i posten?

Skrevet

Q: If 310% speed is becoming trainable, does that mean we'll be able to fly in Azeroth from the get-go?

A: We have considered the concept of “Old Weather Flying.” Just kidding. More than likely, you’ll just be able to fly from the beginning.

Yay, ble glad da jeg leste det =)

Skrevet

Q: If 310% speed is becoming trainable, does that mean we'll be able to fly in Azeroth from the get-go?

A: We have considered the concept of “Old Weather Flying.” Just kidding. More than likely, you’ll just be able to fly from the beginning.

Yay, ble glad da jeg leste det =)

Old Weather Flying

"Didn't i allready learn this?"

Skrevet

Jeg synnes mountene er trege, 400% hadde vært noe.

Og RL travels med tog på bakken og ikke mount.

Så man kunne håppe av når man ville og som gikk kjapt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...