Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

+ at om du kjøper en. så har du ikke all erfaring med klassen som en nydinge prest som har lvla selv ville hatt.

Ja for priest er jo så vanskelig å spille!

 

Noen som vet hvordan man "aktiverer" G-tastene på et G-series tastatur i spillet, slik at man kan binde actionbuttons til dem?

Eneste måten du kan gjøre det på, er å først binde en ability til f.eks alt+0, alt-9 osv og så assigner du alt-0 til f.eks G9 på tastaturet.

Lenke til kommentar

Jeg har all config på max utenom shadows, fordi maskinen min er så fantastisk rå, men mot Skadi the Ruthless når dragen hans sender frost langs bakken synker fps'en ned til det uspillelige. Husker jeg gjorde noe i config for lenge siden og da ble det spillbart. Får ikke fikla med settings akkurat nå, men noen som vet?

Lenke til kommentar

Lagger ikke de blå greiene det til uansett omtrent? Gikk bare ut ifra at akkurat den grafikken raper alt av skjermkort av en eller annen grunn, er et skjent faktum at det man får fps drop der liksom.

:thumbdown:

 

Men nei, jeg legger ikke merke til at dragen flyr inn for å lage seg grillmat. Kan ha noe med at PCen min er godt nok specca. :)

Lenke til kommentar

Hmm. Må prøves. :p

http://www.clearwireblows.com/wp-content/uploads/disconnectedfromserver.jpg

 

Btw: Flere enn meg som liker at det faktisk er en *Handshake* boks mens du logger inn? :D

 

husker ikke hvor jeg leste dette.. men, handshakeing er når PCen din og servern du kobler deg opp mot får og deler noe info (husker ikke hva). det betyr egentlig bare at du har kontakt med servern.

 

btw, jeg sa at du ikke skulle prøve på høye tall ;P spesielt ikke under raids/PvP.

Endret av JuletreDuden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...