Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller på Al'Akir og guilden vår har planer om å flytte Server. Det er så ekstremt når du må vente 30 min i kø etter klokka 6. Og på Onsdag/Torsdag er det så ekstremt med lagg i Instancer at det ikke går an. Gledet meg til raid i går og kom gjennom de fire første bossene med ekstrem lagg.

 

I tilegg er vi alliance, og på Al'Akir er jo horde/alliance forholdet 16000/5000 eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Du tapte nettopp 1 copper.

 

Grunnen til man ikke ser mobs utenfor Icecrown Citadel er fordi du ikke har gjort de rette quests til Icecrown-sonen. Noen forandrer hvilken "phase" du er i.

 

Forstår fremdeles ikke hva som kan være feil. Har gjort alt av quests i Icecrown. Har achi for 140 quests done der også.

 

Alle quests er gjort i The Shadow Vault, Argent Vanguard og de andre utpostene.

 

Får sende inn ticket og spørre hva som faktisk kreves for å komme i samme phase, eller om det eventuelt er en bug.

Lenke til kommentar
Du tapte nettopp 1 copper.

 

Grunnen til man ikke ser mobs utenfor Icecrown Citadel er fordi du ikke har gjort de rette quests til Icecrown-sonen. Noen forandrer hvilken "phase" du er i.

 

Forstår fremdeles ikke hva som kan være feil. Har gjort alt av quests i Icecrown. Har achi for 140 quests done der også.

 

Alle quests er gjort i The Shadow Vault, Argent Vanguard og de andre utpostene.

 

Får sende inn ticket og spørre hva som faktisk kreves for å komme i samme phase, eller om det eventuelt er en bug.

 

Det bugger seg rett og slett av og til, i hvert fall gjorde det før om man gjør/har gjort Battle Before The Citadel.

Lenke til kommentar
Du tapte nettopp 1 copper.

 

Grunnen til man ikke ser mobs utenfor Icecrown Citadel er fordi du ikke har gjort de rette quests til Icecrown-sonen. Noen forandrer hvilken "phase" du er i.

 

Noen som forresten har sjekket ut den nye funksjonaliteten til Armory?

Min Armory ser jo rimelig snaxxy ut.

Jeg ser mer snaxxy ut spør du meg :D Link INC: Lucrist . Om man overser den crappy øksa fra toc 5 man :whistle:

 

Edit: Faila på den linken. Men fiksa det nu :yes:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Hva med å velge Female?

Tjaa. Kanskje. Men det vart litt tull når jeg migrata, fordi jeg hadde ikke penger atm. Så derfor så fikk jeg han jeg jobba med til og gjøre det, så han tok seg den frihet og valgte race og utseende for meg. Jeg rakk ikke engang og se på de forskjellige mulighetene. Vi tok det over tlf, også gjorde han det så fort at jeg rakk ikke si til han at jeg ville gjøre det med utseende og race selv :p Hadde nok blitt human eller noe hadde jeg fått valgt.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...