Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Vi holdt på med Festergut i dag, alle fikk tacs inn i blodet og alle gjorde som de skulle. Men hvert eneste try whipet vi på 250-400k Hp igjen. Utrolig plagsomt å _egentlig_ kunne drepe en boss men pga. litt mangel på dps whipe. Gleder meg til 15% hotfixen ^^. Dette var 10m.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dere, jeg har ett spørsmål om wintergrasp quests. pleier å plukke opp 2-3 quests i wintergrasp, for å få skaffet meg litt mer stone keeper shards. Når jeg har fått meg en group, så pleier alltid folk å spørre om andre kan dele quests, og da får jeg alltid fler. hvor kan jeg plukke opp disse wintergrasp questene som ikke er i wintergrasp?

 

og ett spørsmål til - er det daily quests på en måte? :p

Lenke til kommentar

http://www.ensidia.com/article/218/

 

"Female gamers now comprise 40% of all players, and women over 18 make up for more of the game-playing population than do males under 17. "

The most surprising result in the study showed that the female MMO gamers were actually more hardcore than the males, top female players logging up to 57 hours a week while males were at 51. On average females played 29 hours a week and males 25. Surprisingly the study also reveals that females tend to lie to friends and loved ones about how much time they're spending online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...