Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig ingen her gidder, men gå på www.wowhead.com, skriv Wintergrasp, velg Zone og Quests. Så finner du alle questene.

 

For å fly i nord før 77 må du ha kjøpt en bok i dalaran som kun kan kjøpes av lvl 80 chars. Så sende den i posten til alten din og aktivere den. Boka kosta vel det samme som frost flying skillen kosta. Men alten trenger jo ikke betale for den, da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

jeg har ikke spilt wow siden september 09..men startet opp igjen i går. Lurte bare på om det er kommet noen nye muligheter for raskere mount? Dvs 300% fart eller der omkring...Den der alle eventene på ett år klarer jeg aldri å mobilisere til ser det ut til. Noen raske mounts som kan kjøpes for gull? Eller rep grind? Dvs muligheter for en som ikke kjører dem ekstreme high level raidsa?

Lenke til kommentar
Deathbringers will + 1 tier token

Tror det må være den mest OP trinketen jeg har sett i detta spillet.

Artige procs, men blir litt sprø av å bli forskjellige ting hele tida, plutselig er jeg ei stor ku, så er jeg en fuckings dwarf også plutselig er jeg noe helt annet.

 

Hadde bare kameravinkelen ikke endra seg :p

Lenke til kommentar
oki..men da må man boostes gjennom et raid? Det trikset er jo gammelt, men egentlig svært vanskelig å få gjennomført i virkeligheten uten å kjenne dem rette folka...

 

Og jeg har ikke 15k gull heller da;) Mer som et par tre tusen;)

 

Ikke veldig vanskelig tbh. De fleste top-guilds selger runs.

Lenke til kommentar
Deathbringers will + 1 tier token

Tror det må være den mest OP trinketen jeg har sett i detta spillet.

Artige procs, men blir litt sprø av å bli forskjellige ting hele tida, plutselig er jeg ei stor ku, så er jeg en fuckings dwarf også plutselig er jeg noe helt annet.

 

Hadde bare kameravinkelen ikke endra seg :p

Det som er virkelig irriterende er f.eks gunship battle. Om du får en procc der å skal hoppe over, må du trykke av proccen, fordi du kan ikke bruke jetpacken med costume på. Samme om du er vyrkul får du ikke mounta.

Lenke til kommentar

Det kommer ann på om du skal gå etter softcap eller hardcap. Softcap innebærer at du skaffer litt ArP og får resten fra en trinket som proccer (Mjolnir Runestone, etc). Hardcap innebærer at du ligger på 100% ArP hele tiden.

 

Softcap og Hardcap har begge sine fordeler, spesielt som feral druid. Med softcap, kan man fokusere på agility/crit og lignende stats, noe som gjør prosessen å generere combo points er lekende lett (~75% crit, capped), mens de med 100% ArP har noe lavere (mellom 55-65% in combat, proccer).

Lenke til kommentar
OP er den vel ikke... BiS for enkelte PvE-classer, men en tilfeldig stat increase er ikke så fantastisk bra, et par dårlige procs og trinketten er ikke så bra lenger.

For min del har den ingen dårlige proccs, så jo. Den er ganske OP, særlig etter de bytta armpen med haste. Er ikke mange trinkets som varer 30 sekunder å procer så ofte som Deathbringer's Will. Er du skikkelig heldig å får 1200AP er den bare enda mer OP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...