Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hmm, tror det var på MMO-Champion jeg leste noe angående cross-server LFG greier.

Noen som har noe mer info om når eller om de kommer til å legge den funksjonen til spillet? Er nitrist å joine LFG på serveren jeg spiller på.

Er faktis det som stopper meg med å gjøre min ally warrior om til horde warrior.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du installert spillet på nytt på laptopen eller bare kopiert over WoW-folderne fra den stasjonære?

 

Wow har vært installert på laptoppen fra cd'ene rett etter wotlk kom, og blitt jevnlig patcha. Nå er det noen uker siden jeg har vært inne på wow på laptoppen så måtte ta inn siste minor patch, men har aldri vært noe problemer her før! :cry:

Lenke til kommentar
Hmm, tror det var på MMO-Champion jeg leste noe angående cross-server LFG greier.

Noen som har noe mer info om når eller om de kommer til å legge den funksjonen til spillet? Er nitrist å joine LFG på serveren jeg spiller på.

Er faktis det som stopper meg med å gjøre min ally warrior om til horde warrior.

 

Cross Server LFG kommer i patch 3.3

Ingen vet helt når 3.3 kommer, men jeg vil tippe 3-4 uker.

Lenke til kommentar
Ligger på 280k-ish nå, har maksa ut alle professions på diverse alts og har 2 toons med epic flyer osv :)

 

Edit: Mainen har så klart mechano hog / traveler's / dalaran ring / whatnot.

 

Tenk om du hadde brukt den tia på å lære deg IRL spekulering, aksjer og valutatrading? :)

Synes det er litt drøyt å gå uti fra at mye gull = spiller mye :) Effektivitet er et viktig stikkord. Hva er din /played totalt?

Lenke til kommentar
Jeg har jo konkurrert med deg flere ganger, mith. AH tar jo ikke noe særlig mye tid. Du har jo addons som gjør absolutt alt nesten. Legge ut glyphs 2 ganger daglig fører fort til 1k per dag.

Ja nettopp, så har ikke så veldig mye /played (mesteparten av /played på glyph toonen min er afk og tabbed ut). Hvem er du på balnazzar forresten? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...