Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mer flinke folk istedet for kun få enkelt individer.

Nå skal det sies at jeg ikke har noen kilde på dette men har begynt og hørt det en del ganger av de som driver pvp aktivt nå.

eu cyclone har et større antall 3v3 teams i top100 eu en misery, og bare så det er klart bruker eg 3v3 siden det faktisk er bracketen det blir konkurert i og dermed vil være det som er relevant for å sjekke difficulty i en BG.

Lenke til kommentar
Mer flinke folk istedet for kun få enkelt individer.

Nå skal det sies at jeg ikke har noen kilde på dette men har begynt og hørt det en del ganger av de som driver pvp aktivt nå.

http://www.arenajunkies.com/rankings/guild/EU-Cyclone/

http://www.arenajunkies.com/rankings/guild/EU-Misery/

 

Misery har 1 guild med masse høyrated i, mens cyclone har en del.

Hvis du adder sammen alt der, så vil nok cyclone være de som har mest.

 

kan også se

http://www.arenajunkies.com/rankings/player/EU-Cyclone/

http://www.arenajunkies.com/rankings/player/EU-Misery/

 

på 100. plass ligger misery med en på 2900 og i cyclone er det 3600

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Kan man bare bli castet med Scroll of Resurrection en gang? har litt lyst å spille igjen.

Jeg bare sakset ut det som stod om Scroll of Resurrection fra WoWWiki, så om det er noe feil skylder jeg på det :p

  • One can send out only five scrolls at a time
  • One can receive only up to three scrolls
  • Only players that haven't played World of Warcraft for at least 90 days are eligible to receive scrolls.
  • One can accept only one scroll per account
  • You may only send a Scroll of Resurrection to World of Warcraft accounts that have NOT been upgraded to Wrath of the Lich King.

Lenke til kommentar

Beste serveren du kan være på når du er på Misery er Outland imo, i værtfall med tanke på PVP. A PET ISNT JUST FOR XMAS er der, beste pvp guilden i EU. En i guilden snakket om å flytte til servern bare for å joine guilden, og vi er på Grim Batol som er på samme BG.

Han kom til å flytte idag siden de har et req. på 2400 rating, og han var redd for at det skulle stige.

Lenke til kommentar

Er det noen som kan gi meg tips angående farme gold? Jeg er level 80 Hunter. Mine professions er leatherworking og skinning. Leatherworking har jeg ikke skilla så mye, jeg er vel rundt 200. En måte å farme på er jo å bruke en time eller to per dag i Icecrown (Converted Heroes) men siden jeg er Hunter er ikke det akkurat stedet for meg. Jeg har også vært i Storm Peaks i den jormungar hulen pga jormungar scale. Men dette er egentlicg ikke så effektivt syns jeg. Noen som har et par tips?

Lenke til kommentar
Beste serveren du kan være på når du er på Misery er Outland imo, i værtfall med tanke på PVP. A PET ISNT JUST FOR XMAS er der, beste pvp guilden i EU. En i guilden snakket om å flytte til servern bare for å joine guilden, og vi er på Grim Batol som er på samme BG.

Han kom til å flytte idag siden de har et req. på 2400 rating, og han var redd for at det skulle stige.

Syns Marmite er bedre men.. dessuten er det mange der uten 2400 rating

Lenke til kommentar
Beste serveren du kan være på når du er på Misery er Outland imo, i værtfall med tanke på PVP. A PET ISNT JUST FOR XMAS er der, beste pvp guilden i EU. En i guilden snakket om å flytte til servern bare for å joine guilden, og vi er på Grim Batol som er på samme BG.

Han kom til å flytte idag siden de har et req. på 2400 rating, og han var redd for at det skulle stige.

Syns Marmite er bedre men.. dessuten er det mange der uten 2400 rating

Kan gått hende de har hatt 2400 rating, så man sjekke det på statesticks "Highest 2v2 rating" f. eks.

Lenke til kommentar
Er det noen som kan gi meg tips angående farme gold? Jeg er level 80 Hunter. Mine professions er leatherworking og skinning. Leatherworking har jeg ikke skilla så mye, jeg er vel rundt 200. En måte å farme på er jo å bruke en time eller to per dag i Icecrown (Converted Heroes) men siden jeg er Hunter er ikke det akkurat stedet for meg. Jeg har også vært i Storm Peaks i den jormungar hulen pga jormungar scale. Men dette er egentlicg ikke så effektivt syns jeg. Noen som har et par tips?

Sholazar basin, nær campen til Frenzyheart, skin gorilaer.

Så selger du all Borean Leather du får, viss du ikke skal bruke dem til og skille LW ofc.

Endret av ChrissBB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...