Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vanskelig hvis alle ranged er dps-kåte tullinger så, noe som skjer hele tiden i pugs. Dessuten sjekker mange navnet, bare så det er sagt.

 

Men det sier like fult ingen ting, om man har Onyxia 25 achivementen kan man like godt ha vært død allerede i starten og resten av gruppen tok henne ned. Epic achivementen er bare patetisk å kreve for den sier definitivt ingen ting.

 

Ergo, achivment linking er bare tull å kreve fordi den sier niks og nada om vedkommende.

Så du mener at å basere inviten på achievements er tull? hva skal man da gjøre? gå til vedkommende å inspecte? det sier hvertfall ingenting om han er en tulling eller ikke.

Lenke til kommentar
Beste serveren du kan være på når du er på Misery er Outland imo, i værtfall med tanke på PVP. A PET ISNT JUST FOR XMAS er der, beste pvp guilden i EU. En i guilden snakket om å flytte til servern bare for å joine guilden, og vi er på Grim Batol som er på samme BG.

Han kom til å flytte idag siden de har et req. på 2400 rating, og han var redd for at det skulle stige.

Syns Marmite er bedre men.. dessuten er det mange der uten 2400 rating

Kan gått hende de har hatt 2400 rating, så man sjekke det på statesticks "Highest 2v2 rating" f. eks.

Kan hende jeg har sjekka 'statesticks' og sett at de ikke har hatt det da :)

Lenke til kommentar
Så du mener at å basere inviten på achievements er tull? hva skal man da gjøre? gå til vedkommende å inspecte? det sier hvertfall ingenting om han er en tulling eller ikke.

 

Achievement sier heller ingenting om han er en tulling eller ei.

 

Pugs er pugs, noobs finnes uansett.

Nei, men det sier at han har deltatt i det minste :) bedre enn ingen achievement.

Lenke til kommentar

Når jeg har laget pugs, har jeg aldri brydd meg med å sjekke achievements - i stedet sørger jeg for å sjekke armory etter gearing, gemming, enchants og spec. Ser det ut som om folk kan sakene sine er det invite, hvis ikke er det no dice.

Folk som ikke har optimalt gear men kan taktikken er også bra.

Lenke til kommentar
Så du mener at å basere inviten på achievements er tull? hva skal man da gjøre? gå til vedkommende å inspecte? det sier hvertfall ingenting om han er en tulling eller ikke.

 

Achivements sier ingen ting, bare at man har fått den. I min første, og eneste, Naxxramas PuG ble det spurt etter achivements. Svelgte hardt unna en irritasjons, linket achivement og ble med. Alle hadde da Naxxramas 10 achivementen. Dette til tross klarte man å daue gjentatte ganger på Anub'Rehkan fordi 1) melee gikk ikke unna når lotus swarm satte i gang 2) folk klynget seg sammen som gjorde at flere ble truffet av de spikene som han sender ut.

 

På Grand widow døde vi gjentatte ganger fordi DPSen var for lav til å bare brenne henne ned så vi måtte gjøre det på gammelmåten dvs når hun enrager tar man ned 1 add. Dette til tross plagdes vi her fordi folk ikke klarte å skjønne oppsette og brukte AoE abilities og generelt drepte addene før hun enrage, noe som tok livet av tanken relativt kjapt.

 

Meaxxna, ja, den klarte vi ikke å ta ned fordi raid lederen satte meg på ta meg av dem som ble web wrapped i hjørnet. Forsøkte å si at jeg måtte være på Meaxxna siden jeg var den eneste som hadde mulighet å cleanse tanken. Noe som var bare tull, han viste hva han gjorde så jeg måtte ikke komme å fortelle han hvordan ting skulle gjøres.

 

Hvorfor jeg var med så langt vet jeg ikke men men. Dette var i alle fall personer som alle hadde Naxx 10 achivementen.

 

Derfor sier jeg at achivement linking bare er tull i mine øyne, den sier ingen ting om at man faktisk vet hva man holder på med, bare at det er blir gjort mens man var i nærheten med toonen, selv om personen bak ikke trenger å være i nærheten.

Lenke til kommentar

Begynner å bli mektig lei av "Stop the fires!". Mange tar questen bare for å stå der som idioter å vente på at andre skal gjøre den for dem. Og resultatet er selvfølgelig at det tar 3-4 ganger før man faktisk får completa den..

 

Ellers irriterer det meg at jeg bare trenger 5 masks for å få "A Mask for All Occasions". Har fått Hallowed Helm x3, Penny Pouch x6, 7-8 wands osv. Kommer nok ikke til å få den i år, nei. :(

Lenke til kommentar

Jeg har installert WoW i Linux(Ubuntu 9.04) har patchet til 3.2.2, når jeg prøver å logge inn prøver den å laste ned en ny patch men får opp feilmeldingen "Failed to apply patch, please try again later".

 

Det står at jeg har

Version 3.2.2 (10482) (Release)

Sep 16 2009

 

Edit: lastet ned 3.2.2a manuelt, håper det funker.

Edit 2: det funket!

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...