Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Når kommer 3.2 patchen? Orker ikke å kjøpe epic mount før den kommer ;-p
Soon.... ""Soon" does not imply any particular date, time, decade, century, or millennia in the past, present, and certainly not the future. "Soon" shall make no contract or warranty between Blizzard Entertainment and the end user. "Soon" will arrive some day, Blizzard does guarantee that "soon" will be here before the end of time. Maybe. Do not make plans based on "soon" as Blizzard will not be liable for any misuse, use, or even casual glancing at "soon.""
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grats deg :)

 

Sendte en ticket til Blizzard på... fredagen? Lørdag fikk jeg brev fra Blizzard om at de hadde funnet frem igjen min gamle rogue. Min gamle, level 54 rogue fra 2005 som jeg uheldigvis slettet. Med alt utstyr, quests, og slikt. Ganske imponerende, med tanke på at det har vært 4 år siden.

Lenke til kommentar

Tenker du på Shattrath? Stoneguardsa? Tenker du på de enorme golemene hos Blod Alvene? Hvis de angriper, betyr det at du enten har gjort Aldor-quests eller er Draenei?

 

Eneste måten å få rep med de er å gjøre Scryer-questene, eventuellt bruke Aldor-banken som er på andre siden av hovedby-platået.

Lenke til kommentar
Grats deg :)

 

Sendte en ticket til Blizzard på... fredagen? Lørdag fikk jeg brev fra Blizzard om at de hadde funnet frem igjen min gamle rogue. Min gamle, level 54 rogue fra 2005 som jeg uheldigvis slettet. Med alt utstyr, quests, og slikt. Ganske imponerende, med tanke på at det har vært 4 år siden.

 

Har litt lyst til å gjøre det samme selv. Hva slags informasjon sendte du i ticket? Du sendte ticket ingame?

Lenke til kommentar
åja, kor finn eg desse scryer questene? Eg ser at eg er hostail med dem, etter at eg valgte å støtte Aldor

Du vil finne questen rett ved siden av fugle-folkene. Er en Blod Alv og en slik Ethereal som har en quest til deg, om å sanke en eller annen meningsløs ting fra skogen i Terokkar.

Grats deg :)

 

Sendte en ticket til Blizzard på... fredagen? Lørdag fikk jeg brev fra Blizzard om at de hadde funnet frem igjen min gamle rogue. Min gamle, level 54 rogue fra 2005 som jeg uheldigvis slettet. Med alt utstyr, quests, og slikt. Ganske imponerende, med tanke på at det har vært 4 år siden.

 

Har litt lyst til å gjøre det samme selv. Hva slags informasjon sendte du i ticket? Du sendte ticket ingame?

Sendte info om ca når den ble slettet (via warcraftrealms.coms siste "sighting"), navn, klasse og hvilken server. Var vel noe ala:

"O' great metal hand in the sky, I beseech thee." etterfulgt av infoen. :p

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Jeg ble hacket en gang og kinamannen deletet alt, ikke vendoret.

Da jeg fikk den igjen var den naken og jeg sa til GM, skaff meg klær.

 

Vips så fikk jeg ting i mail, boe kom tilbaket som boe så jeg kunne ta den på, på nytt eller selge den igjen. Var mye boe res gear osv.

Det rare var at denne GM ga meg tilbake ALT jeg noen gang har vendoret av armor, helt siden 2005. Fikk sykt mye jeg ikke hadde brukt på flere år. AH og vendoret alt jeg, tjente nesten 40k

Det var i TBC. Må nesten se om jeg finner bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...